Gast Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Bij het gebruik van declink heb je tcs en tpt files nodig . Volgens de declink uitleg van M_Z staan deze hier: http://home2.planetinternet.be/zeguers/zeguers/Philips/philips_settings.htm hier vind ik wel de eeprom.bin en flash 512.bin maar geen TCS en TPT waar en hoe krijg ik deze ? Voor jullie misschien eenvoudig maar ik wordt redelijk gestoord van al het lezen, please help Philips 7072 met 160i en nodig de settinglijst voor 160i, werk nu met en door de tuner opgehaalde lijst.
M€®LïÑ Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 je kunt die flash512 gewoon in je decoder plaatsen zonder dat je de tcp en tpt aanpas, dit is namelijk al gebeurt in die flash512 die je hebt gedownload. Daarna even de eeprom.bin in je decoder zetten en alles is voor elkaar. Lees even bij philips voor beginners hoe je dat het beste kunt doen. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Bijna !! ik lees bij de uitleg van declink :druk op "Program DataFlash" om nu het flash512k.bin bestand in de ontvanger te branden en hoe dan de eeprom ??? want dit lees ik nergens. alvast bedankt. Hans
KeeS48 Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Met declink 0,98 , "eeprom read/write" in dezelfde sessie als de flash erin flashen. Eeprom moet de naam en extensie hebben "eeprom.bin".Declink.exe en de eeprom en de flash512kb.bin MOETEN in dezelfde directorie/map staan. Vele mede satters gebruiken nu veel flashcvt omdat dit mooie programma betere/ eenvoudigere /meerdere funties heeft. De naam van de eeprom en flash hoeft dan niet meer juist te zijn en ook hoeft alles niet perse in 1 map te staan. Succes KeeS Philips 6073_3a/euromuis_Fan /Monoblok
edwin40 Geplaatst: 8 augustus 2003 Geplaatst: 8 augustus 2003 gebruik flash cvt makkelijker Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen