Bocky Wocky Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Als je goed had gekeken had je gezien dat er meer is gebeurd! Zelf blijkbaar nog nooit ge-edit.<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 ja inderdaad ident 0019 naar boven gezet en de naam verwijderd <BR>Knappe jongen en de REST GESTOLEN <BR>LAMER je hebt niks in die hele file geschrijven ja de 01 keys verwijderd kan hoor
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Ik wil graag iedereen bedanken, voor de vele reacties die ik heb gekregen!!!!!!!<P>
Bocky Wocky Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 @tester: Zoals ik al zei, niet goed gekeken.<BR>01 keys staat er nog..<BR>Toch fijn dat er nog mensen zijn die het wel waarderen, m.n. mensen met een Aston module. Zij kunnen nu wel de Astra providers kunnen zien staan.<BR>Maar waarschijnlijk zal jij het veel beter kunnen. Ik wacht in spanning af...<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 dat heeft helemaal niks met de aston te maken om dat ze canal digital niet zagen staan betekende het niet dat het niet werkte <BR>ik kon het toch ook zien en updated ging gewoon. dus je lult nu ook naar je verstand dan doen de meeste lamers die files pikken en dan zeggen dat ze hem gemaakt hebben allen ze vergeten dat er ook nog iets van een handtekening in staat en die gaat er niet uit LAMER en in picbined zie je die niet nee en neem eens een goede editor
Bocky Wocky Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Lezen lijkt niet jou sterkste kant.<BR>Volgens mij zei ik dit:<P>Zij kunnen nu wel de Astra providers kunnen ZIEN staan.<P>Ook heb ik nooit beweert dat IK de files heb gemaakt !<BR>En als je readme file had gelezen, had je gezien dat mijn dank uit gaat naar Devoy.<BR>Zo staat het in de readme file:<P>It holds up the first 8 providers on a Aston! <BR>Edited 05-01-2001 by Bocky Wocky.<BR>Thanks to Devoy for the original files.<BR>A just edit and order the appearance on the screen for Holland, so<BR>that Canal Digitaal appear on top.<P>Het enige wat ik gedaan hebt is ge-edit!!<BR>Dit is wat anders dan downloaden, renamen en posten onder een andere naam. <BR>Iedereen die dus maandelijks zijn bin file aanpast met nieuwe keys en daar iemand anders gelukkig mee maakt is lamer?? <BR>Ik probeer alleen iemand van dienst te zijn die ook een Aston module gebruikt en wil CONTROLEREN (=ZIEN)of zijn update ook daadwerkelijk binnen komt.<BR>Misschien beter om eerst eens na te denken en te lezen voordat je post.<BR>Verder iedereen bedankt voor de positieve reacties via mail.<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Hij heeft iets tegen je B W.<BR>wat maakt het uit of je de keys setje ergens anders vandaan haalt en de goeie keys er in programmeerd en vervolgens ter aanbieding op eigen site zet.<BR>Daar hebben jullie sat kijkers toch ook wat aan .<BR>Buddy<P><BR>
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Hoi, mijn strong werkt ook niet. Heeft het heel lang gedaan maar is nu dood. Heeft iemand de nieuwe files voor mij?<P>Alvast bedankt!
Aanbevolen berichten