Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Ik heb vernomen dat op 1 januari j.l. Strong via de satelliet de SRT8000 heeft voorzien van nieuwe software en dat is de oorzaak van het feit dat het beeld af en toe wegvalt.<P>Inmiddels heeft Strong een nieuwe update gereed van die software. Deze nieuwe update ligt momenteel ter beoordeling bij canal digitaal. Als canal digitaal accoord is, zal binnen een week alles weer normaal zijn.
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Er is toch iets dat niet klopt in dit verhaal want reeds op 28 dec 00 zijn de problemen begonnen met de SRT 8000 op alle Franse en Spaanse Canal+ kanalen .<BR>In een Frans forum staat te lezen dat ze daar identiek dezelfde problemen hebben met een ontvanger van het merk Pace.<BR>Toch bedankt voor de info Loverkiss , hopelijk hebt U gelijk ...
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Hoe kom je aan die wijsheid ?<P>Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Heb vandaag een nieuwe strong8000 gekocht voor F 799,-- met software versie 20 OEM6<BR>en als ik op de site kijk is 15 de laatste net als mijn vorige strong8000 zal eens ff een call maken naar de importeur of weet hiero iemand of dit een regulier versie is???? De wafer werkt in iedergeval goed...<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Mensen gaat sit verhaal ook op voor de Nokia 9302S?
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Volgens Strong is de laatst uitgegeven ontvenger, dus met versie 20, anders van opzet dan de versies waar de upgrade naar versie 15 voor bedoeld is. Versie 20 zul je dan ook niet in de download vinden bij hun. (volgens zeggen is versie 20 niet compatibel met de oudere dozen)<P>K
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 het klopt wel dat er afgelopen zaterdag een update is geweest en de decoder even een piepje en een plus in het menu kwam of plu5 dus ze zijn bezig geweest maar de update van 15 naar 20 is er niet geweest in ieder geval niet bij mij buurman. wel is er vanaf die tijd de problemen ontstaan maar bij de strong site is er ook al deze vraag gesteld maar hun antwoord is je moet bij canal plus zijn die dit moet oplossen voor het weg vallen van het beeld dat staat in hun forum het ligt in ieder geval niet aan de codes of orginelen kaarten of andere kaarten het probleem zit duidelijk bij canal plus of de software van deze diverse merken wel kan het zo zijn dat ze alles uit aan het schakelen zijn wat niet bij hun kaarten hoort en dat ze deze puls aan het afstellen zijn omdat het overdag minder uitval is als s'avonds wel zie ik dat de normale pic kaarten naar een update even werken en naar hun puls helemaal uitvallen in ieder geval de t zenders en diversen en dat een ander soort kaart daar geen last van heeft en weer netjes terug komt maar wie weet hier nu een duidelijk antwoord op<P><BR>fun o fun
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Hoi bergm011<P>Die Nokia is exact het zelfde als de Strong.<P>Groeten
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 De strong 8000 V15 geeft ook met een mosc kaart problemen,dit hadden wij ook al met een nokia 9302.<BR>zodra het beeld even weg valt hangt de ontvanger.<BR>Dit is met flash software getracht op te lossen destijds via nokia eindhoven.<BR>Echter met sw 15 is het probleem NIET afdoende opgelost.We moeten helaas afwachten<BR>Rob
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hier werkt alles nog steeds op de pioneer.<BR>Zonder uitval.<P>buddy
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Zolang dit probleem zich blijft voordoen op de orginele card en het wordt niet binnen een maand opgelost kunnen we altijd nog naar de consumentenbond stappen om die arrogante houding van C+ aan te pakken.
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Zolang dit probleem zich blijft voordoen op de orginele card en het wordt niet binnen een maand opgelost kunnen we altijd nog naar de consumentenbond stappen om die arrogante houding van C+ aan te pakken.
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Spanje hebben ze dezelfde problemen, ligt dus echt niet aan C+ nl.
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Lees net een bericht op ***geen-reclame***<P> <BR>Vanaf 01-01-2001 is er een probleem met verschillende mediasat <BR>(SECA)ontvangers.<P>Het probleem (steeds ca. 10 seconden geen beeld) treed op bij o.a. de Strong SRT-8000, de Nokia 9302 en sommige andere mediasat(SECA)ontvangers.<P><BR>De oorzaak van dit probleem ligt bij CanalDigitaal, CanalDigitaal is op dit moment dan ook druk bezig deze storing zo snel mogelijk te verhelpen.<BR> <BR>
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Ook op site van NOWTV is een hex en Bin welke geen beelduitval geeft op strong.<BR>Bestand is Taquilla.zip
Aanbevolen berichten