Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laatste nieuws is dat alleen de mediaguard boxen nog problemen hebben op c+ 1, zijn er<BR>hier samaritanen die een abbo hebben op dat kanaal en die vanavond bijv. de matrix hebben gekeken met een originele kaart? ik ben er bijna zeker van ook die mensen met onderbrekingen te maken hebben gehad.<P>Overigens heb ik de problemen gezien op een strong met software versie 15, maar ik heb het nu ook getest op een versie 20 OEM 6, daar doet ie het ook niet mee, dus het verhaal van software update via de leverancier of schotel kan ook naar het land der fabelen.

Geplaatst:

wilde die files van now ophalen maar now daar niet geliefd den ik want is er afgehaald wie kan mij ze mailen hoop dat die wel in mijn nokia werken en bij teq heb geknipper ophefen<BR>vast bedankt<BR>gaus

Geplaatst:

wil bij deze ff duidelijk maken dat ik niet bedoelde dat nowtv niet geliefd zou zijn!!!<BR>dacht dat hij door provider er was af gegooid<BR>maar blijkt dat hij zijn files er had afgehaald was zeker niet de bedoeling om op zijn tenen te staan was op zoek naar zijn file maar helaas dus deze zou goed werken in de nokia 9302<BR>dus hoop dat het bijdeze recht is gezet<BR>gaus

Geplaatst:

De rede die men bij Strong opgeeft is dat Canal technologies een bestek geschreven heeft waar een ontvanger aan moet voldoen. Dit bestek bevat toch nog een bepaalde ruimte (of gaten als je het zo wilt zien) Dassault heeft op deze manier een Secadoos gebouwd en deze ter goedkeuring aangeboden aan Canal technologies. Zij hebbeb deze sw goedgekeurd en geven nu Strong en Nokia openlijk de schuld dat hun sw niet klopt......<BR>Begijpen ze daar in H´sum nu helemaal nix......

Geplaatst:

FYI<P>Ik kijk m.b.v. een Strong SRT8000, die overigens ook uitviel op 28 Dec.<P>Software versie is onveranderd v 1.5(sinds aankoop afgelopen Juli)<BR>Met de Devoy software heb ik gewoon beeld, en geen problemen met intermittend uitvallen.<P>Het enige wat ik merk sinds de Devoy software is dat na afstemmen op een kanaal dit kanaal soms zwart blijft, even down & up zappen lost het probleem dan weer op.<P>Greetz;<P>Jonkie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.