Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Hallo allemaal,<P>Ik ben het zoals de meeste onder ons een beetje zat denk ik. Het probleem wat ik hebben veel mensen maar kom er gewoon niet uit.<P>Ik heb een Nokia 9302S en volgens mij is dat dezelfde receiver als de strong 8000.<BR>Op 01/01/2001 had ik ook geen beeld meer en heb een aantal files uitgeprobeert. Op het moment heb ik weer beeld met de files van Devoy. (daarvoor allemaal alvast bedankt)<BR>Maar mijn vriendin is nog steeds niet tevreden :-) Dat komt omdat ook bij deze receiver het beeld steeds wegvalt om de 10 min heb ik een sec of 3 geen beeld meer.<P>Heb al veel files geprobeert, maar niets mag lukken, ver op dit forum lees ik een verhaal over een Software foutje in de Strong, gaat dit verhaal ook op voor de Nokia?<P>En heeft er iemand nog een ideetje of oplossing voor me, hij doet het nl. ook met de originele kaart (anders ga ik morgen C+ uitschelden)<P>Alvast bedankt allemaal<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 De nokia, strong en galaxis zijn allemaal dezelfde ontvangers, alleen met een ander jasje. Het wegvallen van het beeld ligt niet aan de files, er wordt gesproken over 2 mogelijkheden. 1. Een softwareprobleem v/d ontvangers. 2. Het sturen van valse keys door canal+ waarvan deze ontvangers last hebben. Getest op org. en gold. Zelfde probleem, op Phil.DST5816 geen enkel probleem.<BR>Strong TD geeft als antwoord dat het probl. veroorzaakt wordt door canal+, Tja het typische kastje naar de muur effect.<BR>Gr. JD
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 He (anders ga ik morgen C+ uitschelden) <BR>heheheh jaja hihi heeeee ja dat moet je echt doen .<BR>Zelfs met een originele kaartje en een strong uitval wat een sukkels zeg .
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 canal+ uitschelden zal je echt niet helpen,ten eerste hang je een half uur aan de lijn,daarna krijg je een uiterst vriendelijke juffrouw de je dan mededeelt dat er technische problemen zijn en ze nog niet weten waar het aan ligt.<BR>aan onze files ligt het in ieder geval niet.<BR>diverse mensen met een abbo of een set topbox pakket hebben deze problemen ook.<BR>gewoon effe afwachten,ga niet liggen klooien aan je apparatuur of aan je files,geduld is een schone zaak, aan de oplossing wordt gewerkt.<BR>succes
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 CANAL+ heeft per 31/12/01 iets veranderd in het uitgaande signaal. ALLE mensen met een Nokia 9302 en een Strong receiver hebben toen problemen gekregen. Nu zend men een alternatief signaal om de problemen op te lossen. En over 2, 3 maanden zendt men nieuwe software voor deze receivers, die het probleem fixen.
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 wie gaat welk signaal versturen<BR>bij nokia weten ze nog van nix gister nog aan te telefoon gehangen en C+ wast handen in onschuld zal toch niet enige oplossing zijn om dan een Philips te moeten kopen in spanje en frankrijk ook dit probleem ook met org abo<BR>en daar ook geen probleem met philips<BR>en zit waarschijnlijk ook fout in de nieuwe nokia 9304 want die word voor onbepaalde tijd niet gelevert<BR>gr gaus
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 omdat Nokia die sotware niet schrijft! overigens Nokia maakt de 9302 ook niet zelf.
Aanbevolen berichten