Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

M'n ontvanger draait met softwareversie 15 en toch onderbrekingen !!<P>IQ

Geplaatst:

Gek dat tussen 4 uur kijkplezier en de tijden bij de berichten slecht een half uur zit.....<P>Valt me zomaar een beetje op...<P>Satwatcher

Geplaatst:

he satwatcher bedankt voor uw heldere evaluatie, maar u moet begrijpen dat ik pas na 3 uur zelf testen dit maar heb gepost op sat4all om zeker te zijn en wat blijkt dat ongeveer een half uurtje later na het posten op dit board de eerste uitval terug is gekomen. vandaar dit half uur verschil.<BR>Ik had nu wel gedacht dat er hier op dit bord enkele heldere kerels waren maar ja na uw reactie weet ik wel beter, ik zou zeggen doe zo verder uw heldere kijk op de zaak gaat ons echt verder brengen.<P>bedankt voor uw heldere kijk op de zaak!!!!!!<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Geplaatst:

De voorlopige oplossing voor het probleem met de strong 8000 voor het uitvallen van het beeld voor 10 sec.<BR>je moet de origineele software ver 15 terug opladen met de loder van strong op de strong site te vinden en de .bin file versie 15.<BR>Het staat hier nu al enkele uurtjes te draaien tot hier toe geen problemen meer gezien.<BR>Ook wil ik PIPO bedanken voor het opladen van de software in mijn ontvanger.<BR>Er word hier op het bord verteld dat PIPO niet wil helpen maar dit is beslist NIET WAAR!!!!!!!!! Bedankt PIPO.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.<p>[This message has been edited by cyberbob (edited 05-01-2001).]

Geplaatst:

sorry jongens, na 4 uur geen onderbrekingen is het er weer.<BR>misschien hebben ze ondertussen al terug software gestuurd naar mijn strong......<BR>wie zal het zeggen. maar ik heb toch 4 uur zonder onderbrekingen kunnen zien.<BR>misschien hebben jullie hier iets aan.<BR><P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Geplaatst:

C**** D***** heeft het probleem toe gegeven van het zwart worden van het scherm. Er wordt aan gewerkt.<P>Zou niet te veel moeite doen om het te onderdrukke.<P><BR>Bbrrrr Iceman

Geplaatst:

Ik geloof niet helemaal dat het 10 seconden probleem aan de ontvanger allen ligt.<BR>Ik ben nu aan het testen met div mogelijkheden en ik kwam al gauw achter de conclusie dat de PBM code hier wat mee te maken had ,maar wat doet deze ??????<BR>Ik heb een file gemaakt met deze pbm op f en op 0 en inderdaad 10 seconden probleem de andere waarde in de pbm geplaatst en het probleem was weg ?????<BR>Maar wat is en hoe kun je de pbm bepalen als men overschakeld of gebeurt dat dan niet.<BR>Nowtv

Geplaatst:

Probleem zit helemaal bij C+, ook de originele kaarten hebben er last van, zoals je gemerkt zult hebben is het probleem momenteel over, sterker dan dat, de oude files die per 1/1 niet meer draaiden werken momenteel weer als een speer!<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Geplaatst:

Had met mijn Philips ontvanger ook last<BR>van om de 5 min. 10sekonded geen beeld.<BR>Zowel op de C= als op de franse en spaanse C+<BR>Heb andere file's gevonden en deze geladen<BR>in mijn goldkaart en nu werkt het uitstekend.<P>Groetjes<P>Jan

Geplaatst:

Gisteravond was het weer eens raak, beeld viel bijna om de minuut weg. Zelf heb ik ook een originele kaart met een abon op C....D......., problemen zijn identiek, zowel op de pic kaart en de originele kaart.<BR>Mijn conclusie is dat het niet in de kaarten zit, maar toch bij de provider.<P>Een gefrustreerde hobbyist.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.