Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik ben maar een leek op dit gebied-<BR>maar myn vraag is.<BR>ik zie allemaal geschreven keys overal staan-<BR>byv: canal+digitaal index 0C KEY 41 FE 1E AF 11 72 9C 40** HOE WERKT dit hoe moet ik die keys in de programmer plaatsen<BR>of met welk progje s.v.p help me.<BR>alvast bedankt

Geplaatst:

Jou vraag heb ik al meerdere malen op dit medium geplaatst. Men denkt hier alleen aan zichzelf en niet aan de beginners. Blijkbaar is NIEMAND hier in staat dit op een normale en voor beginners duidelijke manier uit te leggen.<BR>Blijkbaar is deze site alléén voor geschoolde en intelligente mensen bedoeld en niet voor beginners.......

Geplaatst:

Leo alles echt alles wat hier gevraagd wordt is op het board te vinden.<P>Je stelling dat deze site alleen voor gevorderden zou zijn kan worden tegengesproken door de vele beginners die via deze site de helpende hand geboden is.<P>Het probleem van sommige beginners is echt nog steeds dat ze denken dat dit board een helpdesk is en dat op elke vraag die gesteld wordt linea directa een monkey proof faq of antwoord volgt. Dat is dus niet zo.... Wij helpen echt maar er moet ook een gedeelte eigen initiatief merkbaar zijn.<P>Om het voor beginners zelfs nog aangenamer te maken hebben enkele members van sat4all met succes een chatkanaal geopend welke via deze site direct toegankelijk is...<P>Hoe luidde het ook al weer..... makelijker kunnen we het voor beginners met een beetje eigen initiatief niet maken<P>Satwatcher

Geplaatst:

Welnu beste Satwatcher.....<P>Zoals met zoveel dingen is het zo als je het eenmaal gedaan hebt is er eigenlijk niets meer aan. Voor een beginner zoals ik zij alle verhalen op dit medium dus blijkbaar niet duidelijk genoeg omschreven. Ook gezien het aantal dezelfde vragen over dit onderwerp. Wellicht komt dit ook door de velen verschillende hardware en software die hiervoor beschikbaar is. Ik kan in ieder geval geen goede en duidelijke beschrijving vinden voor de manier waarop een gold kaart met het programma Gold*Gard Pic kan proggen. Vage en halve beschrijvingen vindt je in het starterspakket. Het begint al met ik ben in de veronderstelling dat...... Welke veronderstelling dan. Leg mij uit hoe e.e.a. werkt en ik maak een handleiding in Word waar iedere beginer wat aan heeft.(die dezelfde hardware en software gebruikt al ikzelf).<BR>Welk intelligent persoon lukt dat.....

Geplaatst:

Beste Satwatcher,<P>In het FAQ's gedeelte heb ik een een aantal verwijzingen naar handleidingen heb gezet.<BR>Dus zelf initiatief heb ik wel....., maar als je er dan nog niet uitkomt hoop ik hier tocht iemand te vinden die WEL genegen is e.e.a. uit te leggen.<P>Of niet dan.....

Geplaatst:

Leo..<BR>Ongeveer 1 1/2 maand geleden heb ik een sat.setje gekocht. Het enige wat ik wist is dat het mogelijk was om kaartjes te proggen om zo wat meer "zapvrijheid" te hebben. In plaats van gelijk -in ongeveer ieder forum- dezelfde vraag te stellen heb ik me eerst een beetje ingelezen, hiervoor hoef je niet echt slim te zijn. maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je echt een heel eind. sat4all is niet het enige board wat iets uitlegt, maar als je echt op zoek bent naar hapklare brokken dan is het misschien niet de geschikte hobby voor je..<BR>

Geplaatst:

Even een kleine aanvulling... met alleen lezen kom je een heel eind maar niet helemaal... heel veel experimenteren en uitproberen met de tientallen programma's en files die er op het net te vinden zijn, dan valt vanzelf op een gegeven ogenblik het kwartje...<P>Succes !

Geplaatst:

Het lampje gaat bij mij in ieder geval nog niet branden. Ik zie mijn vraag meerdere malen door meerdere mensen gesteld. Hapklare brokken hoef ik niet, maar als je op een gegeven moment niet verder komt en al weken tegen hetzelfde probleem aan loopt lijkt mijn vraag niet zo gek. Blijkbaar komen op deze site uitsluitend en alleen mensen die andere NIET willen helpen. Alleen maar verwijten krijg je als je hulp vraag!! Ik heb geen doorzettingsvermogen, ik wil hapklare brokken en weet ik veel wat voor verwijten nog meer.<P>Ik concludeer helaas dat deze site dan toch niet zo behulpzaam lijkt als de beheerder graag zou willen. Ik ben inmiddels al enkele dagen bezig mijn vraag te verdedigen en een antwoord komt er niet. Van niemand niet.<P>Toch jammer dat er niemand bereid is een antwoord te geven op mijn vragen.....<P>Heeeeeeeeeeeeel jammer.

Geplaatst:

Het is niet zo dat het helemaal niet lukt. In tegendeel. Op andere site's vindt ik de hapklare bestanden die ik wel in de goldkaart geprogrammeerd krijg.<BR>Geen enkel probleem. Wat ik nu wil weten is hoe je die bestanden moet maken.<BR>

Geplaatst:

heel simpel<BR>zorg dat je het programma picbined krijgt open dan een eeprom file voor seca en je kunt alles lezen ook de keys pas deze aan met de keys van een key site en sla het dan op en klaar is klara de koe als je de file opent en er staat allemaal onzin moet je een ander formaat kiezen bij secanix kit 6 enz meestal zit er wel een bruikbaar formaat bij en als je versie 109 hebt is ie meestal auto detekt<P>en nu maar stoeien <P>ps het plaatsen van de keys doe je met kopieren en plakken gewoon windows kennis

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by sjaakie:<BR><B>Hoi ik ben maar een leek op dit gebied-<BR>maar myn vraag is.<BR>ik zie allemaal geschreven keys overal staan-<BR>byv: canal+digitaal index 0C KEY 41 FE 1E AF 11 72 9C 40** HOE WERKT dit hoe moet ik die keys in de programmer plaatsen<BR>of met welk progje s.v.p help me.<BR>alvast bedankt </B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>HERHALING IK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD OP MYN VRAAG HELP ME A.U.B IK ZOEL AL VAVAF VRYDAG.

Geplaatst:

ALS JE NU EERST EENS LEEST !<P>Download PicBinEdit v1.08<BR>Start het programma, kijk bij keys voor edit..etc.<BR>Met IC-prog pic proggen<BR>Met piccard 2.1 eeprom proggen <BR>Toch weer een hapklare brok.<BR>Pufff...<p>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 07-01-2001).]

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.