Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik ben maar een leek op dit gebied-<BR>maar myn vraag is.<BR>ik zie allemaal geschreven keys overal staan-<BR>byv: canal+digitaal index 0C KEY 41 FE 1E AF 11 72 9C 40** HOE WERKT dit hoe moet ik die keys in de programmer plaatsen<BR>of met welk progje s.v.p help me.<BR>alvast bedankt

Geplaatst:

Jou vraag heb ik al meerdere malen op dit medium geplaatst. Men denkt hier alleen aan zichzelf en niet aan de beginners. Blijkbaar is NIEMAND hier in staat dit op een normale en voor beginners duidelijke manier uit te leggen.<BR>Blijkbaar is deze site alléén voor geschoolde en intelligente mensen bedoeld en niet voor beginners.......

Geplaatst:

Leo alles echt alles wat hier gevraagd wordt is op het board te vinden.<P>Je stelling dat deze site alleen voor gevorderden zou zijn kan worden tegengesproken door de vele beginners die via deze site de helpende hand geboden is.<P>Het probleem van sommige beginners is echt nog steeds dat ze denken dat dit board een helpdesk is en dat op elke vraag die gesteld wordt linea directa een monkey proof faq of antwoord volgt. Dat is dus niet zo.... Wij helpen echt maar er moet ook een gedeelte eigen initiatief merkbaar zijn.<P>Om het voor beginners zelfs nog aangenamer te maken hebben enkele members van sat4all met succes een chatkanaal geopend welke via deze site direct toegankelijk is...<P>Hoe luidde het ook al weer..... makelijker kunnen we het voor beginners met een beetje eigen initiatief niet maken<P>Satwatcher

Geplaatst: