Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek nog steeds voor de nieuwe sateliet ontvanger van philips de goede software voor de gold kaart<BR>Ik heb de gold kaart al geprogt maar dit werkt op vele andere sateliet tuners goed maar niet voor de philips<BR>wat moet er in weet iemand dat.<BR>en waar om wijkt de philips al of wat wijkt er af ?

Geplaatst:

Welke Philips ontvanger heb je en welke versie van de software zit erin? Via één van de menu opties kun je zien welke versie in de sat.ontvanger zit.

Geplaatst:

sorry had verkeerde vinkje gezet bij profile<BR>nu staat Email aan.<P>Zie profile<P>alvaste bedankt aan die gene die gereageerd hebben met een reaktie op mijn vraag.<P>Ik heb nu weer hoop dat ik toch binnen kort weer wat kan zien.

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een hele tijd moet zoeken hoe een Philips aan de praat te krijgen, met de freeseka files gaat het prima alleen je moet goed opletten dat je tijdens het proggen van de pic16F84 alle Fushes op off (uit) hebt staan, vooral de power on timer is hierbij belangrijk. Als je dit niet doet blijft je beeld zwart!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.