Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Hoi,<P>Dat PPUA en MK01 voor de automatische updates zorgen is me nu duidelijk maar als ik de bin files bekijk dan zie ik de key’s 01 / 0C / 0D / 0E .<P>Vraag 1, is het zo dat MK01 key 01 is?<P>Vraag 2, Als ik een key van Januari heb moet ik deze dan invullen bij key 0C en Februari bij key 0D? <P>Vraag 3, waar is key 0E dan voor?<P>Als ik bovenstaande helemaal verkeerd heb kan iemand me dan een link geven waar dit ergens duidelijk beschreven is.<P><BR>BVD.<BR>
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 het is niet zo dat je kan zeggen dat 0c de januari key is en od februari. het zijn indexen/posities van de keys. die pakweg maandelijks geupdate worden, als je 01 (de masterkey) klopt.<BR>Als je het helemaal precies wil weten (en dat wil je...) dan moet je even zoeken naar de seca FAQ van Roland von Gilead. Daar wordt het allemaal (in het duits) uitgelegt.<BR>als ik het adres teruggevonden heb dan post ik de link wel.<P>Succes.<BR>
FredjeV Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Ik weet er zeker nog niet alles van maar ben er wel uit de je de 04/0c key van prov 0019 gewoon kan wissen zonder beeldverlies.<BR>De key 05/0d wordt gebruikt door C+1 en 16/9 de key 06/0e voor de overige K*****D****** pakketten.<P>In iedergeval is dit de uitkomst van het wissen de betreffende keys?!!<P>Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten