Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Hallo ik heb een goldprogrammer een goldcard<BR>een goldwafer plus version 2.2card en een-<BR>irdetocard.<BR>ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken,<BR>lezen,testen ik ben nu zover dat ik in de-<BR>goldcard het canal+ pakket heb zitten maar-<BR>zonder canal+1 en canal+16:9.<BR>ik word er een beetje gek van allemaal ik snap er niets van die hex en bin en eprom enz<BR>ik heb wel de nederlandse gebruiksaanwyzing<BR>dat snap ik allemaal wel want dat is perfect-<BR>uitgelegt allemaal.<BR>maar er staat niets in over de hexfiles,bin,eepromfiles etc.hoe dat allemaal<BR>werkt en wat de volgorde is.<BR>dus dat ik de canal+enz nu heb is gewoon mazzel van me het was ook een compleet setje<BR>eeprom,pis,hexfiles wat ik hier heb kunnen-<BR>downloaden.<BR>ik denk dat ik alleen dit weekend al een uurtje of 35 aan het surfen ben geweest.<BR>en de kpn maar lachen.<BR>wie wilt me a.u.b uitleggen hoe het allemaal<BR>een beetje werkt en hoe ik een aparte hexfile byv. 95 8F 45 A6 AD 5F 04 D3 zelf via de goldprog in een kaart programeren.<BR>of wilt iemand me een compleet setje opsturen via mail.<BR>ik zal je er erg dankbaar voor zyn ik bewaar je e-mail en dan vraag maar om een of ander progamma ik stuur het gewoon op ik heb byna alles.<BR>alvast bedankt groetjes NECnymegen@hetnet.nl<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Aangezien dit niets met SecaKeys te maken heeft heb ik deze topic gesloten.<P>Cu,John.<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten