Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Ik heb die twee uitleggen betreffende het nemen van Cinestar gelezen en herlezen en gepropeerd maar bij mij krijg ik geen beeld op Cinestar.Ik heb de laatste keys van de provider 00 09 ingeprogd op mijn goldwaferkaart met de Gold 140 maar bekom geen beeld op Cinestar. Moeten de keys van 00 0F afgevegen zijn of wat ? Moet er iets speciaals ingeschreven zijn in het venster "SA" van de provider 00 09 (in secanixeditor) ? A.U.B. zeg mij niet dat ik ergens moet in deze site gaan zoeken. Ik ken bijna alle mededeling uit het hoofd ! Wie zou zo vriendelijk willen zijn mij de werkende seca hex files omvattende die van Cinestar willen geven ? Alvast bedankt.<BR>
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 cinestar is wel op hotbird.<BR>deze is niet te onvangen met aston cryp leezer kaart.<BR>die kanalen zijn te ontvangen met -receiver wit seca 'embedded'-
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Dit is niet echt waar... ook met de Aston 1.04 Seca CI is cinestar met de juiste keys te ontvangen
Aanbevolen berichten