Gast Geplaatst: 10 augustus 2003 Geplaatst: 10 augustus 2003 Beste allemaal, Ik overweeg op dit moment een satelliet systeem aan te schaffen met een draaibare schotel (Triax 88cm & Stab 100 motor). Kan iemand commentaar geven over het mechanische geluidsnivo bij het draaien van de schotel met een Stab motor? Ik ben een beetje bang dat als ik deze constructie op de muur monteer dat de buren en mijn slapende kinderen hier last van zullen krijgen.... Is het geluid te vergelijken met een zonnescherm motor, of veel zachter? Maak ik zorgen over niks?? Bedankt alvast. Groetjes, Daz.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2003 Geplaatst: 10 augustus 2003 Om het geluid van een Stab te horen moet je echt buiten gaan staan. Hier op het platte land is het ´s nachts heel stil en zelfs dan hoor ik hem niet. Avensis
Gast Geplaatst: 10 augustus 2003 Geplaatst: 10 augustus 2003 ik heb er gisteren 1 gekocht en moet zeggen dat ik een heel scherp gehoor heb want de meest pietlutige dingetjes hoor ik maar hiervoor moest ik echt gaan kijken of die wel draaide dus het geluids niveau is nihil groeten Midyan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen