Gast Geplaatst: 11 augustus 2003 Geplaatst: 11 augustus 2003 Hallo, Ik heb een extreme pvr met sg2100 motor en 80 cm schotel, zit naar de hispa te kijken en wil vervolgens naar de astra draaien. Vervolgens draait de schotel een paar graden en stopt ermee. Kan de schotel ook niet meer handmatig via de ontvanger draaien in het menu, motor wil niet meer draaien. Op de motor brandt het groen led lampje nog wel. Wie weet hoe ik weer beweging in mijn motor krijg? Of waar dit aan ligt, ontvanger of motor? Groeten Jasper,
Gast Geplaatst: 11 augustus 2003 Geplaatst: 11 augustus 2003 Misschien helpt dit: Even de Xtreme uitschakelen met de schakelaar achterop. Wacht 10 sec voor hem opnieuw in te schakelen. Nu weet je zeker dat er een koude startup komt van zowel de Xtreme als de SG2100. LK
Gast Geplaatst: 11 augustus 2003 Geplaatst: 11 augustus 2003 Ik ben erachter gekomen dat de motor wel steeds een tikkend geluid maakt, maar er komt geen beweging in ook niet met de manuele knop die op de motor zelf zit. Groeten Jasper,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen