Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar 3keys van ident 0019 en dat zijn, de 00, 01, 02 key,s <BR>Deze heb ik nodig voor mijn expirment,<BR>om een AUfile te maken, moet zeggen wel een leuke vertoef om je erin te verdiepen :-)<P>m<BR>

Geplaatst:

Oeps, als je het via mail wil sturen, dan is hier het adres, was ik ff vergeten bijdeze:-)

Geplaatst:

Lees hier veel prof,s <BR>Maar geen 1 die helpen kan??? <P><BR>m

Geplaatst:

Misschien bedoel je dit:<BR>CHANNEL CANAL+ DIGITAAL<BR>IDENT 00 19<BR>INDEX 0C KEY 41 FE 1E AF 11 72 9C 40 **<BR>INDEX 0D KEY 95 8F 45 A6 AD 5F 04 D3 *<BR>INDEX 0E KEY 09 A6 EE D1 D1 09 7B E5 * <P>Groetjes Henri.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Henri, dit is niet wat ik zocht jammer genoeg, <BR>Ik zocht Mk, keys <BR>Maar toch al vast bedankt voor uw reactie. <P>m

Geplaatst:

Die zijn toch van je orginele kaart af te lezen met het programma: SCE_SECA_V109, of heb ik dat mis? (anders sorry, ik ben een beginner).<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als ik z,n kaart had wel ja :-)<P>Dan maar weer afhanklijk van een anderen, wou het zo graag zelf leren, maar ondersteuning laat de wensen over op dit bord! <BR>Valt me vies tegen!<BR>Dit is mijn mening zo na 3dagen, want er zijn der genoeg die mij andw. had kunnen geven, ik lees wel!<P>Niet omdat ik dit typ, om jou hier op aan te vallen hoor Henri, ik zeg nu gewoon voor de<BR>geene die zich aangesproken voelen, en dat zijn er nog wel wat!<P>De rest die me andwoorden gegeven hebben en toch een poging hebben gedaan om me te helpen, nogmaals bedankt voor uw ondersteuning.<BR>Weer een hobby naar de Kl##ten!<BR>Helaas het is niet anders.<BR>Mischien dat ik ooit nog eens een poging zal doen, maar ik zie wel.......<P>Gr:<P>m. <BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.