Ga naar inhoud

Kan er meer met een Free X module of niet??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goededag allemaal,

Ik heb een Humax 8000 PVR ontvanger met Aston mudule voor legale Canal Digitaal kaart en een Free X module zonder kaart voor het Free X kanaal.

Kan er in die Free X module ook een geprogrammeerde kaart gestopt worden zodat je meer zenders van de Astra "open" kunt krijgen en bekijken? Welke kaart en programmer adviseren jullie dan?

Of is die Free X Module alleen werkzaam voor dat specifieke kanaal?

Dan moet ik denk ik een Magic Module aanschaffen he? En met welke programmer en kaart is die te adviseren.

Wat een vragen he? Ben ook pas beginner. Maar als jullie zin hebben en meer hiervan af weten hoor ik graag jullie reactie. Alvast hartelijk dank voor de moeite !!

Groeten,

Bart

--------------------

Geplaatst:

Ja maar het ligt toch ook aan de software die op de moule zit?

Ik heb 'm zo kant en klaar gekocht bij de dealer. Is daar dan nog wat mee te beginnen?

Geplaatst:

Citaat:
Dit is de Free-X TV CAM, ook wel "NO ZAP" of "Joker" CAM genoemd. Maar om precies te zijn, eigenlijk is het een Sky Crypt CAM. Maar voordat je nu begint te vragen; Nee, hij is niet geschikt om Sky kanalen te dekoderen.

© Duwgati

bovenstaande komt dus bij Duwgati vandaan, de hele CAM incl. software staat er beschreven. Als ie kant en klaar bij de dealer wegkomt zal de originele bijbehorende software er wel op staan, dit zou je evt. ook kunnen vragen aan deze dealer (ik weet niet of het uit te lezen valt nl.)

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Beste DKDK,

Indien je nog vragen zou hebben, wil je je dan beperken tot het stellen van jouw vraag in één (1) forum, en liefst in het meest gepaste forum!

1) alle antwoorden komen netjes nà elkaar.

2) antwoorden worden niet verspreid in verschillende forums wààr je dezelfde braag had gesteld.

3) Je geeft ons (moderators) wat minder werk!

Gerdy

Geplaatst:

Excuses, zal er volgende keer op proberen te letten. Ben pas nieuw hier en weet ook nog niet precies waar welke vraag thuishoort.

Groeten,

Bart

P.s. trouwens wel een perfecte plek om wat meer te weten te komen over het gebruik van satelliet etc...

Geplaatst:

Dat je nieuw bent wil nog niet betekenen dat je dubbele vragen mag stellen. Want je kan toch zelf goed inzien dat wanneer iedereen dit doet het board wel gauw vol zou zijn?

----------------------=closed=-------------------------

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.