Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

yes,yes,yes, eindelijk ik heb jullie gemist,<P> shocked.gif" border="0 ik hoop dat het nu een keer voor een lange of beter altijd open blijft.<BR>layout is ook tof. laugh.gif" border="0 <P>groetjes ray, tongue.gif" border="0

• Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Blij dat we er weer zijn! laugh.gif" border="0 <BR>Groeten Bullet.<BR>Mod. hardware problemen en emulatoren.

Geplaatst:

Blij dat jullie weer terug zijn!!Veel succes en een langere toekomst. tongue.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Willen jullie ons niet meer zo lang in spanning meer houden over Sat4all.<BR>Heel veel succes met het verdere verloop<BR>Groetjes Jan

Geplaatst:

hoera eindelijk is het dan zover ik ben blij dat jullie er weer zijn.en hoop dat dit board heeeeeeeeel lang blijftwe zullen er weer wat van gaan maken .succes <P><BR>greeetings mbon wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

we hebben je gemist sat4all blij dat je er weer bent ik hoop voor een lange tijt <BR>sucses.

Geplaatst:

Fantastie's dat jullie er weer zijn!!!!!!!!<P>Ik had even mijn twijfels, keep om going.<P>VEEL SUCCES.<P>IRsec<BR> laugh.gif" border="0mad.gif" border="0cool.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Al is Anaal + nog zo snel, Sat4all overleeft het wel. Proficiat! tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

jongens allemaal veel succes.<BR>Ziet er goed uit!! <BR>Thanks to Q.<P>_Gerard MOD: SECA en beginners<BR>_______________________________

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.