fenzo Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 dit is een vraag voor de doorgewinterde hobbyist, ik ben in het bezit van 2 mosc kaarten (seca c****D******) en 1 piccard, nu bezit ik een werkene ppua en mk01 voor 00 03, indien ik deze prog in de piccard werkt de au perfect, datum en 0c,0d en 0f, als ik echter deze ppua en mk01 in een van de mosc kaarten programeer, werkt de au NIET, ik weet zeker dat de key en ppua wel geschreven worden, het deleten en daarna opnieuw schrijven van de 0c,0d en oe key's levert weer beeld op, enkel de au werkt niet, ik heb dit gebrobeerd door de key's 0c etc te verwijeren en de datum van de mosc op 31-1-2001 te zetten, wat ik ook brobeer geen au.<BR>wie weet hoe dit mogelijk is ???<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 hersen spinsel<BR>de ppua is niet goed dan klopt de signatuurchec niet daar heeft de pickaart geen last van die kijkt alleen maar naar keyupdates dus ook de false<BR>met loggen en een bepaald programma kun je erachter komen welke ppua wel werkt<BR>bij masterkey 01
fenzo Geplaatst: 12 januari 2001 Auteur Geplaatst: 12 januari 2001 beste herbies, ik ben mischien wel erg simpel, maar ik begrijp je antwoord niet geheel, als ik het goed begrijp zeg je dat het mogelijk is met een ppua en mk01 een GOEDE key update (met de juiste 0c,0d&oe)te krijgen in een pic kaart, terwijl die zelfde ppua en mk01 niet werken in een mosc kaart omdat de ppua niet goed is ??????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 het is heel simpel de pickaart kijkt niet naar de laatste 2 bytès van de ppua en de orginele kaart wel<BR>dus is je ppua 00 90 30 44 kan het zijn dat 44 geen abo heeft en ook geen update krijgt<BR>kun je niet loggen met voyager of zo dan kun je gewoon beginen met met b.v 00 90 30 00<BR>krijg je binnen een half uur geen update dan doe je 00 90 30 01 net zolang tot je een ppua vind waar een abo opzit<BR>groeten blokker
MTB Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Beetje omslachtig.<BR>Als je kunt loggen kun je met verschillende proggies snel de goede eindcijfers van de PPUA krijgen. Je hebt hiervoor maar een geldige 4e update commando voor nodig.<P>MTB
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 mtb als je wat beter zou lezen had je gezien dat ik schrijf als je niet kunt loggen
fenzo Geplaatst: 13 januari 2001 Auteur Geplaatst: 13 januari 2001 heren bedankt voor juliie uitleg, nu snap ik dus dat een goldcard niet kijkt naar de laatste twee cijfers van een ppua, stom geluk, ik heb gisteravond een testje gedaan met twee andere getallen voor de ppua, en ja hoor perfect.<BR>Weer wat geleerd, nogmaals veel dank.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten