Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Heeft iemand enig idee of France 2 en 3 uitzenden in Seca ? . Ik heb hier nog nooit iets over gevonden. De franse canal sattelite en canalsat wel aan de praat, Maar nu die laatste nog. Niet dat ik frans spreek, maar je moet je levenspartner ook eens wat geven. Dus een tipje is erg welkom<P><BR>groet,<BR>Bas
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Joho, die zenden in Seca uit en zijn te kijk<BR>
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Ja, heb info/epg gevonden, maar geen beeld dus. Welke provider hebben ze/ vallen ze onder. In de laatste versie van GW seca update komen ze niet voor. In sattelite vindt ik eveneens geen vermelding van die twee. Of is het zo dat ze in het C+ boeket zitten ?. Heb inmiddels al mijn files geprogd ; res: zwart beeld. ???????<P>Toch bedankt voor je reactie, moet ook nog veel leren.<P><BR>groet Bas
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Oja,<P>Mocht iemand toch nog tips of iets bruikbaars hebben, ik zou er erg mee geholpen zijn.<P>Bas
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Bas,<BR>Zitten gewoon in het Franse CanalSatellite pakket.<BR>Als je de kiosken en Cplussen hebt moeten ze doorkomen. (prov 3 en 4)<BR>Suc6 (errug he die ega's :-)
Gast Geplaatst: 20 januari 2001 Geplaatst: 20 januari 2001 Allemaal bedankt voor de tips, heb het allemaal werkend gekregen, fantastisch, relatie gered...
Aanbevolen berichten