Gast Geplaatst: 12 augustus 2003 Geplaatst: 12 augustus 2003 welke module kan er nog gebruikt worden in dit apparaat zodat ie weer normaal werkt. bv.magic of matrix ucas cam . werkt ie daarmee of is de tijd van deze receiver voorbij?voorheen had ie een aston module maar daarmee gaat t niet echt meer.dus.......
Alventali Geplaatst: 12 augustus 2003 Geplaatst: 12 augustus 2003 @bro Een strong en niet werken met een aston module?? Hier geen problemen voor zover ik weet. Maar ook met een magic of een freecam loopt dat ding wel Wel traag met zappen maar voor de rest is ie wel oke Maar kijk eens rond in het stong forum daar zul je vast wel wat vinden. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
mteam Geplaatst: 12 augustus 2003 Geplaatst: 12 augustus 2003 @ bro Mijn ervaring is dat een matrix module het zeer goed doet in de strong. Is een stuk goedkoper en opent alles met de 6 in 1. Groetjes DAnny
realist Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 @bro Ik kan je verzekeren dat Jouw Strong 4375 het uitstekend doet met de Magic Module versie 1.01 en dat hij het niet doet met de versie 1.02 . Voor de rest ben ik onwetend. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen