Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bocky wocky ik weet niet wat jij bedoelt met gemodificeerde seca files,het is allemaal oude achterhaalde zooi die files van jou.<BR>slechts een enkel is autoupdate,zo kan ik het ook.

Geplaatst:

Leuk zo'n eerste posting. Dat is nog eens lekker binnen komen! <BR>Ik weet niet over welke files je praat?<BR>Als je die van de laatste maand bedoeld, dan zijn het ten eerste niet mijn files, maar alleen door mij ge-edit. Ten tweede zijn ze wel a.u. behalve CSD Espana.(niet meer)<BR>En als je het zelf kan, waarom doe je dat dan niet. Dan leer je er ook nog wat van.<BR>Welkom op dit board !<BR>B.W.<p>[This message has been edited by Bocky Wocky (edited 18-01-2001).]

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

EUH, sorry maar de benaming poppenstront is ook niet zeer veelzeggend !!<BR>Ieder publiceert op zijn site wat hij/zij wil.Niemand is verplicht deze files te raadplegen c/q downloaden.<P>P*****NS*****T, als je absoluut mensen wil aanvallen, slecht maken en....., daar bestaan chatboards genoeg voor waar die rotzooi wordt verlapt.<P>Groeten<P>IQ

Geplaatst:

Laten we elkaar niet bestoken met schelden, daar is dit boord niet voor. Hou het gezellig, we zijn allemaal mensen, bij deze is DIT topic gesloten....<P>Cu,J

Met Vriendelijke Groet,

John

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.