elektrik Geplaatst: 12 augustus 2003 Geplaatst: 12 augustus 2003 ik krijg de melding van norton antivirus dat mijn computer geinfecteerd is. ik heb al geprobeerd om de fille te deleten, maar krijg hem niet weg. het zou hier gaan om een W32.SPYBOT.WORM en dit zit vast op wuncfg.scr .als ik de instructies opvolg, van op de site van norton. lukt het niet. ik kan zelf niet meer in het register komen, hij zegt dat ik daar geen toegang voor heb . wie kan mij helpen pleasssss os win xp -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 12 augustus 2003 Geplaatst: 12 augustus 2003 Windows in veilige modus starten. Start->Uitvoeren cmd (Windhoos 2000 of IksPee) command (andere versies) copy Regedit.exe Regedit.com exit Start->Uitvoeren Regedit.com Dan lukt het vast veel beter
Fredo Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 Citaat: ik krijg de melding van norton antivirus dat mijn computer geinfecteerd is. ik heb al geprobeerd om de fille te deleten, maar krijg hem niet weg. het zou hier gaan om een W32.SPYBOT.WORM en dit zit vast op wuncfg.scr .als ik de instructies opvolg, van op de site van norton. lukt het niet. ik kan zelf niet meer in het register komen, hij zegt dat ik daar geen toegang voor heb . wie kan mij helpen pleasssss os win xp je bent niet de eerste kijk hier bij de worm waarschuwing en bij xp probleem daar staan de oplossingen het gaat hier over de worm waar ook op tv over gesproken word ook norton heeft al een oplossing http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html astublieft Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
elektrik Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2003 @mimisku zelfs op deze manier sluit hij regedit af @fredo ja maar dit is de oplossing voor de blaster worm ik heb het w32 spybot worm. intussen heb ik nog steeds de virus op mijn pc HELPPPPPPPP -hij die veel vraagt, weet veel-
Fredo Geplaatst: 14 augustus 2003 Geplaatst: 14 augustus 2003 Citaat: @mimisku zelfs op deze manier sluit hij regedit af @fredo ja maar dit is de oplossing voor de blaster worm ik heb het w32 spybot worm. intussen heb ik nog steeds de virus op mijn pc HELPPPPPPPP mail ff naar symatec.com zij sturen snel een oplossing http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/dyn/34750.html Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Fleetwood Geplaatst: 14 augustus 2003 Geplaatst: 14 augustus 2003 mischien kun je proberen hem in quarantine te zetten, en dan proberen te deleten. volgen norton,moet ie zo te verwijderen zijn, gebruik de online scanner van hun eens, mischien lukt dat wel............. Groetzels Fleetwood.....
elektrik Geplaatst: 16 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2003 na mezelf in te loggen als administrator heb ik het bestand toch kunnen verwijderen in de veiligheids modus alvast bedankt voor jullie medewerking -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen