Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Eerlijk gezegd ik heb geen idee, zou er iemand een stap voor stap howto kunnun posten of maken. Want ik denk dat heel veel stranden tot het blauwe scherm komt. Ik heb wat imail aangaat @home. En nu maar hopen, want ik word er helemaal je weet wel van. gr.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 niet de moet opgeven poster hulp komt er aan had vandaag geen tijd voor de box heb ook nog een gezin en soms mopperen ze maar ik wil wel een soort manual maken hoe je de jirka image perfect kunt laten lopen met de addons inc. email alleen de spellen is nog een probleem ik ben ook al achter het hdd probleem vanwege het aan en uitgaan wat hij iedere keer doet het zit in het romu emu gedeelte van de jirka image dat nog uit de vorige image stamt ga kijken of ik het er uit kan halen heb al info bij jirka gevraagd en hij heeft mij geemail dat hij mij de info zal sturen omtrend het emu gedeelte zal proberen morgen de manual hier op het forum te zetten
Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 @goldfinger Ja je moet moeders en de kids ook tevreden houden ;-) Ik heb alles goed draaiend, gebruik een cf card in een cardreader loopt perfect niks met de hd te maken. Alleen dus tuxmail, maar ik zie dan de howto wel aankomen al vast bedankt. gr.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 poster kun je mij vertellen welke kaartlezer je gebruikt bij je cf kaart ik heb er nog een liggen van 128 mb maar kan er nu niets mee omdat hij niet samenwerkt met de hdd pm me eventueel even
Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Heb een 6in1 usb 2.0 simpel ding koste mij nieuw 19 euro, ga er maar van uit dat ze ge woon werken. Heb geen verpakking meer en de reader zelf staat niets op. gr.
unison Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Tuxmail. In Var/config/tuxbox/tuxmail moet de file tuxmail.conf aangepast worden met gegevens zoals naam mailadres bv Joop, de host moet ingegeven worden bv pop.planet.nl, de username moet ingegeven worden bv joop050 en als laatste moet het passwrd ingegeven worden. Hierna zou het moeten werken. Succes. DM8O0 - WF T90 DM600 - WF T90 DM7025 DVBS/DVBC - WF T90 DM500 - WF T90 en draaibaar op de caravan
Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 bedankt poster had ik helemaal niet aan gedacht ik had nog een cf 128 mb liggen maar die kan je niet gebruiken samen met de hdd want dat wordt in de kernal geregeld en dat moet zoal ronald al zij bij dream gemaakt worden en heb even gekeken op het web en inderdaat voor 19 euro een kaartlezer heb hem immiddels al besteld want is toch zonde als hij er ongebruikt blijfd liggen
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 jongens ik kwam vanmorgen tot de ondekking geen internet meer was vergeten dat ik de provider opgezegt had en een nieuwe provider vergeten te nemen (stom) ga ik alsnog doen vandaag maar duurd 2 weken voor ik weer online ben zit nu even bij kennissen online zal alsnog proberen manual online te zetten even in de kast kijken of ik nog een 56k modem heb voor de tussentijd ik meld me weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen