Gast Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 Ik ben druk op zoek naar een sat tuner en werd door een kennis getipt voor de dreambox. Probleem is schijnbaar wel de levering. Weet er nog iemand een betrouwbaar adres in de omgeving van Leiden? Is er al wat bekend van een divx / xvid codec voor de dreambox? En heeft er iemand al een externe usb dvd speler aan gehangen? Zou toch weer even 350 euro uitsparen... Bij voorbaat dank
Ron Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 Er is geen enkel probleem met leveringen hoor. Ik heb vanmiddag nog een kennis van mij op weg gestuurd voor zijn eigen dreambox en die waren gewoon volop op voorraad. Xvid en Divx op de dreambox kun je voorlopig wel vergeten. IBM moet daarvoor de microcode herschrijven en dat is nog steeds niet gebeurt. IBM heeft op een presentatie van de eerste box met deze chip (dreambox dus) wel laten zien dat het kan werken. Tox.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 Hmm dus eigenlijk proberen ibm te pakken te krijgen en informeren hoe het er mee staat. Nog iemand connecties met die groep?
Barabas Geplaatst: 13 augustus 2003 Geplaatst: 13 augustus 2003 Helaas niet, IBM geeft echter wel goed weer hoe ik me voel na twee weken hitte golf. "Ik Ben Moe" Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen