Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De uitval van de strong, enkele seconden geen beeld is de laatste dagen weer behoorlijk toegenomen hier. Eerst had de originele kaart hier ook last van maar die werkt nu zonder problemen.<BR>Ik gebruik de laatste files van devoy 27-01<BR>Hij heeft het op alle pakketten trouwens.<BR>Heb ook de duck files geprobeerd maar dat maakt geen verschil met devoy.<BR>Zijn ze weer aan het testen of is dit misschien een goed moment om de strong srt8000 te verkopen???<P>Groeten, Bartje

Geplaatst:

bartje, je gebruikt de devoy files van 27-01-01 zeg je, ik heb ze vandaag ook gedownload, maar krijg enkel de pic geprogrameerd, de eprom wilt niet lukken, niet met secanix en ook niet met windecrypt, wil jij mij eens vertellen hoe jij het voor elkaar hebt gekregen<BR>b.v.b.d.<P>fenzo<P>------------------<BR>

Geplaatst:

welke strong.<P>Ik heb een 8000 met bocky wocky file uit de download hier<P>deze werken prima.

Geplaatst:

Ik kon de EEprom zonder problemen proggen met mijn Goldprogger en gold140 software.<P>En de key's werken goed<P>Redcat<BR>

Geplaatst:

De eprom programmeren heb ik gewoon zoals altijd gedaan, met ICPROG en met de JDM programmer. Werkte direct goed, gewoon de hexfile die bij de file van devoy zat.<BR>Zal morgen de bocky wocky files eens proberen.<BR>De strong waar het hier over gaat is de srt8000, het is bekend dat die last van beelduitval had begin januari maar het was nu toch enkele weken gestopt voor zover ik gezien had.<P>Groeten, Bartje<BR>

Geplaatst:

bartje beprijp ik het goed, programeer jij zowel de pic als de eprom in de jdm met icprog?<P>zo ja stop je dit ic dan in het ic voetje of gebruik je de kaart in het slot ???<P>ikzelf programeer normaal de pic in de jdm en daarna de pic terug op de kaart en de kaart in de phoenix, werkt altijd, enkel nu niet met de deoy file.<BR><p>[This message has been edited by fenzo (edited 28-01-2001).]

Geplaatst:

Dag Fenzo, ja dat klopt ik programmeer zowel de 24c16 als de 16f84 met de JDM en met ICPROG. Ik weet dat er enkele mensen beweren dat het niet mogelijk is maar hier werkt dat goed, heb hier 2 kaarten en met losse ic's en 1 smd uitvoering die ik in de progger steek. Werkt beide goed, ik moet wel altijd een loader gebruiken voor ik de 24c16 programmeer.<BR>De laatste DEVOY werkt hier prima en inmiddels is de beelduitval ook weer verdwenen heb ik gemerkt.<P>Groeten, Bartje

Geplaatst:

Het uitvallen van de Strong8000 doet zich hier alleen nog voor bij de Taquilla en Kiosk kanalen, in Veronica Satellite (bedankt Herman!) heeft hierover een stukje gestaan waarin wordt gesteld dat het gaat om een ?Millennium probleem??<BR>Ook de Nokia 9300/9304 hebben dit probleem, volgens C+ komt dit door onderdelen van Thomson die een probleem hebben met het jaartal 2001, C+ beweert nu een tijdelijke oplossing te hebben geimplementeerd vanuit het boeket waardoor de ontvangers niet meer vastlopen. Er zou nu binnen zes maanden nieuwe software komen voor deze ontvangers.<P>Volgens mij is dit verhaal niet waar omdat ik al voor de jaarwisseling het wegval probleem had bij Taquilla, volgens mij moet de oorzaak worden gezocht bij C+ zelf, zij zenden een valse key uit waarop de ontvangers even zwart gaan de nieuwste files geven na enkele seconden weer gewoon beeld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.