Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 De devoy key's van 27-01 denk ik, laatste niet getest, zijn te editen met eeprom-edit 2.80 .<P>Indien je je kaartje juist geprogt hebt, kun je de key's met 2.80 terug uitlezen. De Eeprom-file en hex file zijn dus eigenlijk die van Mastercrd. Ook zijn niet alle key's AU. T+, Calcio, Taquilla, Spanje willen niet Au. nl en kiosk wel.<P>groeten<BR>
Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 Ik gebruik nog steeds de zelfde key's (SECA auto update keys.zip)en daar is tot nu toe alles nog 'ok' mee.<P>De nieuwere Devoy key's zijn blijkbaar niet meer auto-updating.<P>Redcat<P>
Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 Ik wil niets teveel zeggen, maar het*zou* natuurlijk wel eens kunnen zijn dat de een of andere site de OC en OD keys heeft omgewisseld bij de Kiosken
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 de masterkeys in de devoy file`s kloppen niet allemaal soms zijn er maar een paar byte`s anders<BR>vergelijk ze maar eens met andere au file`s<BR>met dezelfde ppua<BR>ik doe dit zelf altijd met een oud d2mac progie dat heet pixxer kun je wel halen van een van de d2mac site`s
fenzo Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 hebben julie het nu over de devoy files van 30-01 of die van daarvoor<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Heb op 3 hier aangegeven manieren geprobeerd de file te editten, maar ben schijnbaar te dom om het te laten lukken.<BR>Eepromedit280 is volgens mij een irdeto-editor.<P>Andere manier: wanneer je een kaartje geprogd hebt met de devoy-files, kun je de keys dan niet met een programma uitlezen?<P>Ook op deze manier heb ik nog geen succes gehad.<P>SatKlungel.<BR>
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 sinds vanmiddag 15.00 werken op de devoy key (31-01 auto update) de fransen c- niet meer.de andere zijn nog wel te ontvangen.
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 @satklungel<BR>Eepromedit werkt ook voor seca, knop goseca aanklikken, dan kan je de kaart uitlezen en evt editten.<BR>Werkt hartstikke leuk en zeer gemakkelijk, keys kan je er zo inzetten en weer laten schrijven en voila beeld. <P>JD
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Waar staat die knop Go seca ergens?<BR>Met welke versie van Eepromedit werkt ge?<BR>Vriendelijke groetjes van Frankie
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Ik heb de laatste versie van eepromedit 2.80 van de download maar ik kan geen knop: "go seca" vinden.<BR>Wanneer ik op de knop: "about" klik, komt er een scherm dat inderdaad aangeeft dat het geschikt voor seca is.<BR>Wat gaat er mis?<P>Zou je anders jouw versie kunnen mailen?<P>B.v.d. SatKlungel.<BR>
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Knopje rechts naast "Test pattern"<BR>Er staat GoIrdeto of GoSeca<BR>JD
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Hallo, ik krijg hier de laatste devoy codes niet geprogrammeerd met ICPROG, (de 31-01) de 24c16 file leest hij dus niet in met ICPROG, die andere versie die erbij staat wel maar dan blijft hier om de kaart vragen op de strong srt8000, iemand meer suc6 met deze ontvanger en de laatste codes van devoy, gebruik de JDM dus ik moet wel ICPROG gebruiken.<P>Groeten, Bartje<BR>
Satori Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 @Johnny doe<BR>Rechts naast "Test pattern" en gedeeltelijk over "Test pattern" staat het windowtje met "About", "Exit" en communicatie-info.<BR>Als je in seca-mode staat, kun jij dan zien of in eepromedit.pre een variabele gezet wordt? Dat zou een workaround kunnen zijn.<BR>Als je weet hoe ik aslnog bij de goseca toets kan komen is dat nog beter.<BR>Alvast bedankt, Satori <BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Om de knop: "goseca" te zien moet je de instellingen van je scherm verzetten naar normale lettertypen, bij grote lettertypen verdwijnt deze knop achter het rechtse scherm.<P>SatKlungel.<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Om een elle-lange discussie te sluiten onderstaand een bericht van devoy zelf:<BR>---------------------------------------<BR>"you must use first the loader second eepromfile (winphoenix) thelast one the<BR>16X84 hex" " other don't work " <P>DON'T use icprog or a other these dont work<BR>---------------------------------------<BR>zat gisteren in m'n mailbox, vandaag heeft hij nieuwe files bijgezet voor Gold, ook deze dus NIET via icprog/jdm te gebruiken.<P>kan iemand de hex files mailen of beter nog uploaden die wel voor icprog/jdm geschikt is, <BR>ik kijk nu (helaas) nog via de season en die hou ik liever vrij voor irdet0
Aanbevolen berichten