Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Ik heb hier EepromEdit 2.8, als ik hem in GoSeca mode zet kan ik alleen .CRD bestanden openen.. <BR>Hoe kan ik nu een .Bin of .hex file bewerken? <BR>Dus hoe moet ik een .bin of .hex file omzetten naar een .CRD bestand???<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Je kunt de 2416.hex van Devoy omzetten naar bin. Dit doe je door hem in te laden in winphoenix, en vervolgens met de optie 'save as'weg te schrijven als 2416.bin. Deze bin kun je vervolgens wel in icprog inladen en programmeren op je JDM.<P>greetinx.....<P>F.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 TJA,<P>Zou ik dat conventeer item ook mogen hebben<BR>om van hex en bin >>> crd te kunnen zetten<BR>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Je kunt met eepromedit280 en een phoenix-progammer het al geprogrammeerde kaartje inlezen en zo de eeprom-file zien en dus ook wijzigen.<P>SatKlungel.
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 @ Viewer<BR>Met welk program bekijk jij je seca saeson??<BR>Kun je me dat mailen???<BR>Ik gebruik Wallbanger maar is alleen voor Irdeto<BR>Ik wil nu ook Seca loggen vandaar mijn vraag<BR>Groeten<BR>Ruud.
Satori Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 @satklungel, Bedankt, kan nu bij de knop.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 De nieuwste wallbanger-20 is net uit en die werkt tot nu toe perfect op seca hier, kan je ook mee loggen en zien/bestuderen wat er gebeurd<P>Grtz. Kees
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Keesie, kun je me zeggen waar wallbanger20 te vinden is, bij mastercrd is alleen de oude irdeto-versie te krijgen.<P>B.v.d. SatKlungel.
balans Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 wallbanger2.0 is op deze link te vinden suc6 <A HREF="http://www.laurals.com" TARGET=_blank>www.laurals.com</A> <P>groeten barry <p>[ 03-02-2001: Message edited by: balans ] Mvg Barry
Aanbevolen berichten