wellcity Geplaatst: 14 augustus 2003 Geplaatst: 14 augustus 2003 Hoi, een kennis van mij heeft uitval op div. nederlandse zender op een dsx6073 er zit de orriginele firmware in en hij werkt met een officiele seca2 kaart. Ook hebben we de tuner op een andere installatie getest en daar vallen ze nog weg. hebben meer mensen dit probleem of heeft iemand een mogelijke oplossing. bedankt
M€®LïÑ Geplaatst: 14 augustus 2003 Geplaatst: 14 augustus 2003 Denk dat als alles origineel is, het beste langs de officieele weg, de dealer van de philips. zodra je begint te klooien met firmware's dan is het einde zoek. Mocht je wel van plan zijn om met firmware's te gaan stoeien kan ik je aanbevelen om even philips voor beginners te lezen. mvg Me Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
wellcity Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2003 er nieuwe firmware inzetten is geen probleem heb het al vaker gedaan maar de vraag is of het daar wel aan ligt.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2003 Geplaatst: 16 augustus 2003 hier valt om de 20 minuten even het beeld weg op een orig. 6073 met abbo card maar ook op de gepatchte ontvanger met funcard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen