Ga naar inhoud

Nieuwe Devoy en de philips DST 8516

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft de nieuwe keys op de dst 8516 Aan de praat gekregen. Bij mij blijft de decoder vragen om de smart-card

Geplaatst:

bij mij werkt ook alles ok.<BR>Zorg ervoor dat power up,protection en watchdog op disabled staan bij het proggen

Geplaatst:

bij mij werkt ook alles ok.<BR>Zorg ervoor dat power up,protection en watchdog op disabled staan bij het proggen

Geplaatst:

raar,elke keer ik iets post komt het 2 keer op.Ik wil de moderators wat tijd besparen,maar kon jammer genoeg mijn eigen reply niet deleten.Graag eens antwoord hoe ik dat wel kan,enkel om jullie wat nutteloze tijd te besparen,groeten,jacko<p>[This message has been edited by jacko (edited 31-01-2001).]

Geplaatst:

Bij mij in mijn philips reciever doen de nieuwe devoy filtjes het ook niet. (alles staat disabled in gold140) Wie kan ons helpen met de oplossing?<P>M.v.g.<P>Remco

Geplaatst:

hoe kan ik de nieuwe file downloaden<BR>ik kom er niet in ???

Waf waf....

Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88.

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

Geplaatst:

de nieuwe keys maar hij vraagt om een password

Waf waf....

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mr_jack:<BR><B>de nieuwe keys maar hij vraagt om een password</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Vanaf welke locatie?<BR>

Geplaatst:

is al klaar deed iets verkeerd heb weer beeld

Waf waf....

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mr_jack:<BR><B>is al klaar deed iets verkeerd heb weer beeld </B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoe heb je hem aan de praat gekregen dan. Ik gebruik een gold card. Geen beeld.

Geplaatst:

geef me je emailadres even dan mail ik je de files

Waf waf....

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mr_jack:<BR><B>geef me je emailadres even dan mail ik je de files</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>kijk in je mail box van dds of gebruik de mail functie van deze board<p>[This message has been edited by henisa (edited 01-02-2001).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.