Ga naar inhoud

Nieuwe Devoy en de philips DST 8516

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mr_jack:<BR><B>ze zijn opgestuurd naar je email </B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>bedankt<BR>

Geplaatst:

Had hetzelfde probleem met mijn DST ...<P>Iedereen zegt eerst pic en dan eeprom pas proggen ... na veel proberen en klooien blijkt dattie bij de omgekeerde volgorde (dus eerst eeprom en dan pas pic) spontaan werkt !!<P>

Geplaatst:

de Devoy AY van 31-1 werken bij mij niet<BR>(philips 5618, gold 1.40, goldprogger en PICCARD) Bij het proggen van de PIC krijg ik keer op keer een VERIFY error, zelfs nadat ik de kaard al erased heb.<BR>De devoy van een tijdje geleden prog ik probleemloos. Wie fout?

Geplaatst:

Er is een 3e editie uit bij devoy probeer die eens, heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd.<P>Gr, Satbird

Geplaatst:

ik kreeg ook verify errors, maar na stug door proggen.. lukte het wel.. alleen... njente beeld.. ik pikte iets op dat je bij een goldcard nooit de loader mag laden?<P>en dat de volgorde zou zijn.. <P>(1)Loader, (2)Eeprom, (3)Pic dus het zou kloppen wat dennis zegt dat je dan eerst de eeprom doet en dan de pic, dat is als je loader weglaat op een goldcard...<P>zit ik nou helemaal fout of snap ik er misschien dan al iets van?<P>de very groeten..<P>daz<P>

Geplaatst:

hmmf ....<P>heb het nu volgens mij helemaal voor elkaar ... <P>Deed per abuis ff een irdeto card in mn systeempie ... nu doetie 't helemaal niet meer ... althans: non-stop de melding <I><B>"insert smartcard"</B></I> ...<P>ook bij mn oude vertrouwde seasons en de orginele c+ kaart ... *slik*<P><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Geplaatst:

Ook de derde versie werkt niet.Helaas. iemand een goed alternatief?

Geplaatst:

Heeft iemand nu wel of niet de oplossing voor devoy en philips?<BR>Bij mij werkt dat niet. Eerst de eeprom, dan de pic (andere files werken wel, devoy niet op mijn philips.<BR>Bedankt!<BR>

Geplaatst:

wie wil mij deze devoy files opsturen kan ik het ook proberen can 1en2 ook op zwart groetjes SMAK smaksmak@planet.nl

Geplaatst:

Hoi,<BR>Ik probeer de nieuwe keyfiles te downloaden van devoy, maar ik heb een password nodig!!<P>Zou iemand mij die files willen mailen???<P>Alvast heel erg bedankt!<BR>Groeten Jeffrey

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.