mr_jack Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 ze zijn opgestuurd naar je email Waf waf.... Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88. Dreambox 600 Triax 64 Ubuntu Server met CCcam 500+250+120 NAS
Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mr_jack:<BR><B>ze zijn opgestuurd naar je email </B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>bedankt<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Had hetzelfde probleem met mijn DST ...<P>Iedereen zegt eerst pic en dan eeprom pas proggen ... na veel proberen en klooien blijkt dattie bij de omgekeerde volgorde (dus eerst eeprom en dan pas pic) spontaan werkt !!<P>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 de Devoy AY van 31-1 werken bij mij niet<BR>(philips 5618, gold 1.40, goldprogger en PICCARD) Bij het proggen van de PIC krijg ik keer op keer een VERIFY error, zelfs nadat ik de kaard al erased heb.<BR>De devoy van een tijdje geleden prog ik probleemloos. Wie fout?
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Er is een 3e editie uit bij devoy probeer die eens, heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd.<P>Gr, Satbird
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 ik kreeg ook verify errors, maar na stug door proggen.. lukte het wel.. alleen... njente beeld.. ik pikte iets op dat je bij een goldcard nooit de loader mag laden?<P>en dat de volgorde zou zijn.. <P>(1)Loader, (2)Eeprom, (3)Pic dus het zou kloppen wat dennis zegt dat je dan eerst de eeprom doet en dan de pic, dat is als je loader weglaat op een goldcard...<P>zit ik nou helemaal fout of snap ik er misschien dan al iets van?<P>de very groeten..<P>daz<P>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 hmmf ....<P>heb het nu volgens mij helemaal voor elkaar ... <P>Deed per abuis ff een irdeto card in mn systeempie ... nu doetie 't helemaal niet meer ... althans: non-stop de melding <I><B>"insert smartcard"</B></I> ...<P>ook bij mn oude vertrouwde seasons en de orginele c+ kaart ... *slik*<P><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Ook de derde versie werkt niet.Helaas. iemand een goed alternatief?
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Heeft iemand nu wel of niet de oplossing voor devoy en philips?<BR>Bij mij werkt dat niet. Eerst de eeprom, dan de pic (andere files werken wel, devoy niet op mijn philips.<BR>Bedankt!<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 wie wil mij deze devoy files opsturen kan ik het ook proberen can 1en2 ook op zwart groetjes SMAK smaksmak@planet.nl
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Hoi,<BR>Ik probeer de nieuwe keyfiles te downloaden van devoy, maar ik heb een password nodig!!<P>Zou iemand mij die files willen mailen???<P>Alvast heel erg bedankt!<BR>Groeten Jeffrey
Aanbevolen berichten