Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Wie kan me vertellen als er een wijziging plaats vindt met betrekking van de keys, waarin dan iets verandert moet worden?<P>Zelf dacht ik wanneer ik een pic.hex en een eeprom.hex heb dat de eeprom.hex aangepast moet worden met eeprommer 2.8 en de pic.hex ongemoeid kon laten.<P>Graag zou ik willen weten wat de belangrijkste items zijn die een verandering moeten ondergaan.<P>Alvast bedankt.<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 me too... die hexjes laden dat gaat me goed af maar hoe dat werkt met die keys... 8(... dunno where to start...<P>zou iemand een wijze raad kunnen geven...<P>bij voorbaat dank..<P>Daz<BR>
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by satbird:<BR><B>Wie kan me vertellen als er een wijziging plaats vindt met betrekking van de keys, waarin dan iets verandert moet worden?<P>Zelf dacht ik wanneer ik een pic.hex en een eeprom.hex heb dat de eeprom.hex aangepast moet worden met eeprommer 2.8 en de pic.hex ongemoeid kon laten.<P>Graag zou ik willen weten wat de belangrijkste items zijn die een verandering moeten ondergaan.<P>Alvast bedankt.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>mail naar je gestuurd<BR>misschien wordt het wat duidelijker<BR>noes<P>
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Bedankt, noes<P>Vanavond eens uitproberen hoe het werkt.<P>Groeten Satbird
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Zelfde probleem.<BR>Dit gevraagd op beginnersvragen.<BR>Nog geen antwoord op gekregen.<BR>Zou dit ook graag willen ontvangen NOES !!<P>Thanks
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 hallo noes, zou jij mij dat ook eens toe willen sturen<P>cobra_gerard@hotmail.com
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Omdat ik hier ook al enkele weken vragen over had en vrijwel ook alles zelf heb moeten uitzoeken wil ik het wel even mededelen.<P>Ge downloadt het programma "picbined"<BR>daarna opent ge uwen eeprom-hexfile met de eigenlijke data.<BR>Ge kiest als provider Canal digitaal<BR>en dan klikt ge op "keys"<BR>Daar staat nu een rijtje van 3 sleutels die niet op 00... staan. De eerste daarvan moet vervangen worden door de maandelijkse key.<P>Zo heb ik het alvast gedaan en het werkt toch. Ik zet wel nog met een aantal vragen over "autoupdate". Als iemand mij daar nog een woordje uitleg kan over geven zou ik dat ten zeerste appreciëren.
Aanbevolen berichten