Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi<P>heeft iemand een username en password voor devoy.da.ru?<P>zou mij iemand die door kunnen mailen, alvast bedankt.<BR>Airwolf

Geplaatst:

hoi<P>Ik zit met hetzelfde kan iemand hem mij mailen of vertellen hoe ik kan registreren<P>alvast bedankt

Geplaatst:

Hou me ook aanbevolen op de zelfde vragen??<BR> <P>Bruce.<BR> frown.gif" border="0

Geplaatst:

zou ik ook wel willen weten <BR>graag een email.<BR>dank u wel astublieft<P>budina

Geplaatst:

Klinkt misschien eentonig, maar ik zou hem ook graag willen hebben.<P>Misschien een idee om hem op het board te zetten? Er moet toch ingelogd worden.<P>Alvast bedankt rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zou ook graag deze gegevens willen hebben.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

Goeie avond mensen,<P>Zou het nu echt helpen als we weer allemaal 'IK OOK, IK OOK' gaan schreeuwen? Denk het niet.....<P>Als iemand een login kan missen, laat-ie hier dan posten.<P>Bedaaank!<BR>LDP

Geplaatst:

juist, gewoon even aanmelden.<BR>Op de eerste pagina staat een blauwe link, klik er op en het wonder gebeurd.

Geplaatst:

Ik begrijp jullie niet zo goed, ik log nog altijd zonder paswoord in en kan de files downloaden.

Geplaatst:

Met de browser van Opera (versie 5, gratis te downloaden) is er geen password nodig, de vraag komt zelfs nooit ter sprake

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.