Gast Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Hallo ik ben bezig mijn laptop (windows 98se)te configureren zodat ik met de Oslink kan gaan werken. Ik werk met oslink 4.0 en 2.99 maar bij beiden geen read signature terwijl de Philips het op mijn xp machine wel doet. Ik heb bij de lpt1 de keuze uit bi direct of ecp of epp of uni direct maar bij geen van allen succes, ik weet dat de lpt1 normaal op ecp/epp moet staan maar ik geraak maar niet in de bios en heb het nu via thinkpad configuration gedaan. Wie weet raad???????
TheDoctor Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Hoi Shimai, Een zelfde soort probleem heb ik gehad. Op en Acer 1403LC laptop werkt geen enkele oslinkinterface ongeacht welke instelling van de lpt1. (XP Prof. oslink v4.00). Op een toshiba 6000 pro werken bij mij alle oslinkinterface's met oslink v4.00 onder windows XP en de printerpoort op bi-directioneel. Zo zie je maar dat de oslinkinterface dus duidelijk buiten de specificatie van een parallelpoort werkt. Dus als ik jou was zou ik niet te veel blijven proberen. Koekie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen