hels Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 Ik zit erover te denken om een DVD brander te kopen. Nu zijn er twee standaards: DVD+ en DVD-. Is er informatie welke van deze twee op de lange duur "DE STANDAARD" zal worden? Ik weet dat Philips DVD+ maakt. Ik heb geen idee of dt technisch de beste is, ik kan mij nog Video2000 herinneren van philips, die technisch het beste was, maar het toch tegen de marketing van VHS moest afleggen. Dit gegeven is natuurlijk interessant mbt. aanschaf van een DVD brander. Het is ook mogelijk om een brander te kopen die beide systemen aankan, maar deze zijn toch weer 30 euro duurder. Is niet zo'n probleem, maar toch... Ik blijf een nederlander en geef niet graag geld uit wat niet nodig is. Alle info wordt gewaardeerd. -- Hank "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
CAPTAIN PICARD Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 maar deze zijn toch weer 30 euro duurder>> geef die 30 euro meer uit jongen en speel het lekker save zou ik zeggen. - was er eerst daarna kwam + het zijn standaards en het blijven standaards. Of 1 van de 2, moet zo goedkoop gaan worden, dat door de prijs de ene gaat winnen, maar hoe alles er nu uitziet, blijven ze alle 2 bestaan in europa. prijzen van multibranders in Duistsland is nu al rond de 150 euro en Nederland zal ook wel volgen, met die 150 euro prijs. Mijn advies is: Koop een +/- brander.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2003 Geplaatst: 23 augustus 2003 Anders een brander kopen die beide kan branden + en - Ik zelf heb de Sony dru500 ax bevalt prima.....
Jossie Geplaatst: 23 augustus 2003 Geplaatst: 23 augustus 2003 ik zou zeggen welke dvd-sperler heb je thuis voor de tv..? en daar de + of - speler voor halen.. ik neem aan dat je de dvd's brand en later "gewoon" op je eigen dvdspeler wilt afspelen.. lijkt me het simpelst AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen