Ga naar inhoud

Skystar2 computerkaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een skystar2 kaart in m'n PC (Duron1300/XP prof) gemonteerd en heb het volgende probleem.

Als ik de comp. aanzet krijg ik in de taakbalk een geel skystar ikoontje wat aangeeft: no device available. Als ik de hardware-instellingen bekijk is er inderdaag geen skystar kaart aanwezig.

Ik start vervolgens de comp. opnieuw op en dan werkt het wel (via start/"computer opnieuw opstarten"). Ik heb een ander PCI slot geprobeerd en de nieuwst MB drivers geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.

Wie herkent dit en weet de oplossing??

Geplaatst:

verkeerde subforum. Ga naar onder bij ontvangst internet en DVB toestanden. De-installeer software, update tenminste naar driver 4.2.2 als ik het wel heb en probeer nog eens.

Wel eerst de soft installeren van de CD in de goede volgorde dus allebei de opties niet alleen de tv-software maar ok de driver zelf. Bovendien is die soft van Technisat troep. Ga dus maar beter naar Happysat als nog in bedrijf ergens via google of surf maar door naar www.progdvb.com en zet progdvb erop. Dan zal het beter gaan.

Rudolf de Beer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen