Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 hallo allemaal ,ik heb een filps setje met nu de i.56i erin met deze firmware blijft het beeld steeds wegvallen,soms een of twee seconden .maar ook wel eens een langere periode.nu vraag ik me af wat is nu naar jullie mening de beste firmware die de minste of liever helemaal geen haperingen geeft. filps 7072 firm 1.56i funkaart met flips 5in1
edwin40 Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 de firm is goed je moet alleen andere file,s nemen . ik heb een philips 6073 ook met die firm erin. en ik haal de file,s met downloader en dan klik je rechts op 3w en dan de bovenste site pakken. en dan de 5in1v120.jula au. die proggen ik heb ook nergens last van dus die moet goed zijn groeten en sterkte. Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 kijk dat geeft hoop ,en waar vindt ik downloader .want dit klinkt toch wel hoopgevend .mischien een pmmetje met wat meer gegevens ?
M€®LïÑ Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 jula files zijn niet stabiel, wel de funseca 1.2 files die je met downloader maakt, echter dat werkt momenteel niet meer, dus alleen de oudere files jullen nog werken. @Dunnes je hebt PM Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
edwin40 Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 mcolin of zo iets ik spreek dat echt tegen ik gebruik die file al een mooie poos en het werkt echt goed waarom bij mij wel ? downloader zit in je mail groeten Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
gamgra Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Hoi duness, Op dit moment bestaat er GEEN enkele file die foutloos werkt met jou Firmware. De eerder genoemde "downloader" file is waarschijnlijk de beste, toch moet je ook met deze file rekening houden met beeld onderbrekingen. Vaak werkt het geruime tijd (>20 minuten) zonder hapering, om plots te onderbreken voor een seconde of zo. Persoonlijk heb ik geen probleem met deze korte onderbreking, de Philips multicam firmware blijft een prachtig stuk werk. Ik hoop dat je kan leven met dit gegeven, het is nog altijd beter dan te moeten werken met de originele Firmware met alleen je C+ kaartje. groet gamgra
guykers Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Citaat: hallo allemaal ,ik heb een filps setje met nu de i.56i erin Als je een oslink hebt, eerst lege firmware, dit komt de stabiliteit ten goede met deze firmware blijft het beeld steeds wegvallen,soms een of twee seconden .maar ook wel eens een langere periode. Ik denk alleen op de iredato kanalen, niet op betacrip nu vraag ik me af wat is nu naar jullie mening de beste firmware die de minste of liever helemaal geen happeringen geeft. dit is een hele stabiele FW, gebruik eens de zoekopdracht <3 maanden en zoek in het philipsforum eens op l*xs*t filps 7072 firm 1.56i funkaart met flips 5in1 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 probeer de zibi 8.5 eens die werkt super zonder kaart updaten is ook erg simpel persoonlijk voor mij de beste stabielste firmware groetjes decodertje
M€®LïÑ Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 @gamgra Met die downloader files loopt in ieder geval bij mijn Irdeto 100% zonder haperingen, ik ben nu nog even die 5in1 Jula 1.20 files aan het testen, want deze zouden ook 100% stabiel zijn. Maar als bij jou om de 20 min het beeld vast loopt, heb je volgens mijn echt verkeerde file's. test ook eens de downloader files (oudere) of even downen bij satlu*.be mvg Merlin Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 8.5 is werkelijk PERFECT, maar als je zenders toevoegd, dan kan je daarna de MTV base/hits/frans en de VH-1 zenders niet ontvangen! Dus Géén zenders toevoegen!
TheMystery Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 en waar kun je die 8.5 downloaden VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
M€®LïÑ Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 Zoals ik al vermoede, de 5in1v120.jula au files zijn hetzelfde als de files gemaakt met downloader, dus inderdaad ook deze files lopen 100% stabiel op Irdeto. Die andere jula 6in1 sx files 1.2 files zijn niet stabiel. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 ik heb gisteren de sx6in 1 files bij s*tl*x gehaald en met ***geen-reclame*** erin gezet .totnu toe loopt alles hapering vrij me de oude firmware die ik had dus de 1.56i ik heb hem nu dus lopen vanaf gisteren op de irdeto kanalen.maar ik test hem nog verder uit.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 Citaat: en wat is daar dan beter aan? @m-z @duness vraagt naar meningen over een stabiele firmware. dus ik geef hem mijn mening . ik heb gezegt dat zibi 8.5 PERSOONLIJK voor mij de beste stabielste firmware is. jammer voor jou dit keer. dit keer een firmware van iemand anders. als je wilt weten wat er slechter of beter aan is moet je hem proberen. wat ik doe is een antwoord geven op een vraag. ben niet uit op een discussie. afz decodertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen