bangkok Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 graag werkende 01 en ppua voor 0019 na de bekende uitval van de public, daar ik het nog altijd toffer vind je eigen keys te kunnen loggen ?<BR>gr dan
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Het is nog toffer om zelf de ppua en mk01 te vinden. Kijk op dit board en laat je verassen. De oplossing staat er. <P>Groeten BULLET!
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hai Bullet, ik ben ervan overtuigd dat de oplossing hier staat. Het is wel heeeel veel informatie geworden. Maar ook ik begin door de bomen het bos te zien. Maar voor de mk01 moet je in het bezit zijn of komen van een originele C*n*l + SEC* kaart. Klopt dit?
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 ppua wijst zichzelf???<BR>kunt u dit nader toelichten
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 haal bij free seka eens de freesekapic op uit de downlaod sectie en kijk eens wat daar voor leuks in zit. dan nog even een augw file erbij en ......
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 ik gebruik zelf secanix en kan de mk01 wel vinden achter de 0019 key maar waar vind ik de ppua?<BR>bvd bedankt
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Beste TPower waarschijnlijk maak je gebruik van een oudere versie van secanix.<BR>Probeer de nieuwste v4.0 maar eens dan zie je de ppua key boven de provider naam staan.<P>Dutchboy.............
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 zou u deze mij kunnen emailen???<BR>van_keulen3@zonnet.nl
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Als iemand een nieuwe, werkende Mk01 met bijbehorende PPUA key heeft gevonden, stuur mij dan ook een mailtje (dvb2000@freemail.nl)<P>b.v.d. Dutchboy.............
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 cobbaert.danny@skynet.be<P>de gebruiker van dit e-mail adres wordt verzocht z.s.m. dit e-mail adres in zijn profile te veranderen naar een -email adres dat wel klopt!<BR>Gebeurt dat niet binnen een paar dagen zullen we de account helaas moeten wissen.<P>Doordat jij op alle door jou gestarte topics hebt aangegeven via e-mail op de hoogte te willen worden gehouden en jouw e-mail adres niet klopt, krijgen wij nu deze mailtjes. (en wel dubbel omdat er daarna ook nog een foutmelding komt)<P>SNEL VERANDEREN DUS!!!!<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: admin ]
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Zoals al eerder gezegd zullen echte hobbyisten niet zomaar een goed en langwerkende AU geven aan mensen die dit zomaar vragen op het board. <P>De reden is niet lekker pesten maar hoe meer mensen een goed werkende PPUA en MK01 weten des te groter wordt de kans dat deze meer public worden en daardoor onbruikbaar worden. Want wie zegt bijv niet dat iemand die hier voor 00 19 een PPUA en MK01 vraagt dit niet zal ruilen met iemand anders die hem ook zoekt en een goede heeft voor 00 10. Dat is ook de reden waarom wij altijd adviseren absoluut geen PPUA en MK01 aan onbekenden te sturen op dit board. Je zou bijv eens ongemerkt deze informatie sturen naar iemand van een betaaltvprovider. Dan heb jij een aardig groot probleem want dat ben je aardig strafbaar en indirect hebben ook de mensen die dezelfde gegevens gebruikt als jij, misschien wel de mensen van wie je hem in vertrouwen gekregen heb, ook er last van want zeker is dan wel dat ie uitgezet wordt. <P>Overigens is op dit moment voor een ieder aan te raden geen AU files te gebruiken als je niet zeker bent van de publicgraad van de keys. Zeker bij MOSC kaarten kan dit schade opleveren.<P>Een ander iets is dat ik hier weer zie stuur maar via mail en dan weer een email adres erbij die ik al eerder bij het zoeken van PPUA en MK01 keys heb gezien. Dit is voor de zoveelste mail tegen de regels van dit board in en daarvoor hebben we juist private message weer aangezet.<P>Satwatcher
bangkok Geplaatst: 4 februari 2001 Auteur Geplaatst: 4 februari 2001 E-mail zou moeten juist zijn werkt anders perfekt hier en zojuist gecheckt
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Je hebt alleen een goldkaart, of picje nodig waar een AU file op staat, zoals de nieuwe devoy. Als software heb je het startpakket nodig wat hier in de download staat. Dan secanix opstarten en de eeprom uitlezen (met een phoenix programmer) En zie daar :Mk01 staat bij key 01 en ppua wijst zichzelf. <BR>Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. <BR>Heb dit zelf ondekt door veel te lezen. Ook oude topics!<BR>Groeten BULLET!
Aanbevolen berichten