Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Hoi, Is er op eoa manier op de dreambox de info uit de C+ kaart in te zien zodat je de expiratie van de kaart kan zien ? Wie weet het ?
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Volgens mij kun je de kaart niet uitlezen met de interne kaarlezer. Alleen met een module.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Citaat: Volgens mij kun je de kaart niet uitlezen met de interne kaarlezer. Alleen met een module. Maakt me niet zoveel uit hoe er gelezen wordt :-) Is er wellicht een module beschikbaar die die info op m'n scherm zet dan ?
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Citaat: Citaat: Volgens mij kun je de kaart niet uitlezen met de interne kaarlezer. Alleen met een module. Maakt me niet zoveel uit hoe er gelezen wordt :-) Is er wellicht een module beschikbaar die die info op m'n scherm zet dan ? Of bedoelde je met module bijv een Aston ofzo ?
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Idd, ik bedoel een Aston module. Als je onder het instellingen menu de common interface selecteert, kun je daar de aston module uitlezen. Je ziet dan de begin en eind datum van het abonoment. Dit uitlezen is niet mogelijk met de interne kaartlezer.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Citaat: Idd, ik bedoel een Aston module. Als je onder het instellingen menu de common interface selecteert, kun je daar de aston module uitlezen. Je ziet dan de begin en eind datum van het abonoment. Dit uitlezen is niet mogelijk met de interne kaartlezer. Duidelijk, is het technisch niet mogelijk met deze lezer of is het probleem dat er nog geen geschikte software is waar het mee kan ?
Gast Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de software er gewoon niet voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen