Ripperman Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 Opmerkelijk is dat er in dit satforum veel te doen is over de te ontvangen zenders, maar er is relatief weinig te doen omtrent het programma-aanbod op de te ontvangen zenders. Ook voor de hobbyist die ik ben gaat het meer om de kick om bepaalde zenders te kunnen bekijken dan het daadwerkelijk kijken van de programma's op deze zenders. Het voorgaande neemt echter niet weg dat ik naar een aantal programma's graag kijken mag. Het betreft de volgende series: -The Simpsons -Futurama -Southpark Ik weet dat deze series worden uitgezonden op FTA zenders als Prosieben (astra 19E) en Hoerzu (Astra 19E) en de Simpsons zijn ook dikwijls op de zenders van Vi*sat te zien, maar bij mij ontbreekt het totaaloverzicht van het programma-aanbod op de verschillende satelieten. Wie kan mij zeggen op welke zenders bovengenoemde series nog meer worden uitgezonden? Wie heeft er daarnaast nog tips van exotische zenders waarop programma's worden uitgezonden die zeer de moeite waard zijn (ik kom vaak namelijk niet veel verder dan de Nederlandse zenders)?
Ome Merde Geplaatst: 18 augustus 2003 Geplaatst: 18 augustus 2003 over The Simpsons is laatst nog een topic over voorbijgekomen, de rest zou ik zo 1 2 3 niet weten. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen