Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet er voor mij een gratis progamma om mijn snelheid van ADSL(256kb)te verbeteren.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:

Volgens mij is dat er niet, je betaald voor 256 kb je wordt dus geknepen op deze snelheid.

Je provider laat niet sneller door.

Geplaatst:

Klopt..

Tenzij je een wide open heb dan kan je wel het een en ander tweaken. en het verschil kan dan oplopen tot 200kb meer.

Greetzzz

Ringo

Geplaatst:

Ik bedoel eigenlijk meer om te optimaliseren van de verbinding niet het verhogen van mijn snelheid.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:

Der zijn wel programma's.

Die ik gebruik is WinXP Manager werkt lekker en kan je netwerk verbinding optimaliseren.

Maar ook outlook express mail backupppen en geheel XP mee tweaken.

Het is Freeware en zou zeggen probeer deze eens.

Greetzz

Ringo

Geplaatst:

ik draai op windows 2000 pro,werkt dat ook bij mij dan ??

Geplaatst:

@pillie

Als je een beetje thuis bent in de engelse taal, heb ik wel een goeie link voor je.Daar ik net het topic van Tox heb gelezen over reclame (weet niet of deze er ook onder valt) geef ik hem maar even per pm.

Gr

Rey

Geplaatst:

Ik heb van Kazaa tweaknow power pack gehaald en ik moet nog even kijken of het goed werkt.

Geplaatst:

joh

als je veilig wilt internetten zal de echte rem je privacy settings en je firewall zijn...

gooi die (op eigen risico) eens uit en je zult zien dat je surf snelheid verbazingwekkend toeneemt...

op sommige sites kan dat op het merendeel dus niet.

de bandbreedte via je registry verbeteren heeft men hier ook al beschreven... zoek op registry ...

chiao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen