Ga naar inhoud

Canaldead website nu beschikbaar, download nieuwe seca prog.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

helaas de links naar de files (txt ???) werken nog niet. Ziet er veelbelovend uit dus ik neem aan dat er nog aan gewerkt wordt. Succes !!!

Geplaatst:

SEca werkt wel al!!!!<BR>Irdeto volgt vlug.........<P>Groetjes EDDie from sydney (enigma hacking group)

Geplaatst:

Helaas, seca.txt ??? geeft alleen warboel en werkt dus echt nog steeds niet, althans niet goed. Werk aan de winkel dus blush.gif" border="0

Geplaatst:

Onderaan de webpagina staat dat je de .txt moet renamen naar .zip en inderdaad het werkt! het is even omslachtig maar in tijden van " schaarste" moeten we niet klagen, nietwaar!<P>bedankt voor de files. Ik hoop dat deze pagina even uit de boosaardige mailinglijst van c***l * blijft :-)

Geplaatst:

HELAAS ACCEPTEERD DEZE SERVER GEEN *.ZIP BESTANDEN.<BR>DOOROM HELAAS DAT HET IN *.TXT EROP GEZET IS, MAAR ELKE COMPUTER FREAK IS WEL ZO HANDIG OM DIT TE RENAME NAAR ZIP.<P>GEWOON BESTAND COPIEEREN NAAR BIJVOORBEELD DE C SCHIJF, MS-DOS PROMPT OMSTARTEN, NAAR DE C SCHIJF GAAN DOORMIDDEL VAN CD \ EN DAN INTIKKEN REN naam.TXT *.ZIP <P>NU IS HIJ BESCHIKBAAR VOOR GEBRUIK!<P>VEEL SUCCES

Geplaatst:

WAARSCHUWING 1 IS AL BINNEN VAN xANAL + MAAR WE BLIJVEN VOORAL DOORGAAN..........

Geplaatst:

Eerst winzip opstarten en daarmee opennen.<BR>T's een eitje.<BR>Sjeffie <BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

De heren van canal+ willen blijkbaar leuk zijn...<BR>Zijn ze dus niet.<BR>Elke site die hun nu gaan sluiten zullen we in een verdubbelde manier terug komen,<BR>Dus mijn site sluiten komen we met 2 site's terug, 2 sites gesloten komen we met 4 terug.<BR>Canal+........ we krijgen ze wel klein.<BR>Ha ha ha ha <P>Site is weer on-line <A HREF="http://www.emucities,com.au/member.canaldead" TARGET=_blank>www.emucities,com.au/member.canaldead</A> en binnenkort op een 2de site.<BR>Adres volgd!!

Geplaatst:

Ik neem aan dat die foutje in de URL express zijn wink.gif" border="0 <P>Maar hij bestaat nog steeds... smile.gif" border="0

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Geplaatst:

Inderdaad kom er net vandaan.En kan gewoon downloaden, dus de site werkt nog steeds.

Geplaatst:

Kan de pagina niet vinden!<BR>Kan de pagina niet vinden!<BR>Geen enkele URL blijkt te werken van "Canaldead".<BR>Het lijkt wel allemaal bluf?

Geplaatst:

Volgens mij ligt hij er weer uit , ik kan er ook niet meer binnenkomen.Kan pagina niet vinden.Wie weet meer?? shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.