Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 <A HREF="http://www.emucities.com.au/member/canaldead/index.html" TARGET=_blank>www.emucities.com.au/member/canaldead/index.html</A>
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 helaas de links naar de files (txt ???) werken nog niet. Ziet er veelbelovend uit dus ik neem aan dat er nog aan gewerkt wordt. Succes !!!
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 SEca werkt wel al!!!!<BR>Irdeto volgt vlug.........<P>Groetjes EDDie from sydney (enigma hacking group)
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Helaas, seca.txt ??? geeft alleen warboel en werkt dus echt nog steeds niet, althans niet goed. Werk aan de winkel dus
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Onderaan de webpagina staat dat je de .txt moet renamen naar .zip en inderdaad het werkt! het is even omslachtig maar in tijden van " schaarste" moeten we niet klagen, nietwaar!<P>bedankt voor de files. Ik hoop dat deze pagina even uit de boosaardige mailinglijst van c***l * blijft :-)
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 HELAAS ACCEPTEERD DEZE SERVER GEEN *.ZIP BESTANDEN.<BR>DOOROM HELAAS DAT HET IN *.TXT EROP GEZET IS, MAAR ELKE COMPUTER FREAK IS WEL ZO HANDIG OM DIT TE RENAME NAAR ZIP.<P>GEWOON BESTAND COPIEEREN NAAR BIJVOORBEELD DE C SCHIJF, MS-DOS PROMPT OMSTARTEN, NAAR DE C SCHIJF GAAN DOORMIDDEL VAN CD \ EN DAN INTIKKEN REN naam.TXT *.ZIP <P>NU IS HIJ BESCHIKBAAR VOOR GEBRUIK!<P>VEEL SUCCES
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 WAARSCHUWING 1 IS AL BINNEN VAN xANAL + MAAR WE BLIJVEN VOORAL DOORGAAN..........
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Eerst winzip opstarten en daarmee opennen.<BR>T's een eitje.<BR>Sjeffie <BR>
Bocky Wocky Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Hm was voor korte duur;<BR><B>The page cannot be found</B> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 De heren van canal+ willen blijkbaar leuk zijn...<BR>Zijn ze dus niet.<BR>Elke site die hun nu gaan sluiten zullen we in een verdubbelde manier terug komen,<BR>Dus mijn site sluiten komen we met 2 site's terug, 2 sites gesloten komen we met 4 terug.<BR>Canal+........ we krijgen ze wel klein.<BR>Ha ha ha ha <P>Site is weer on-line <A HREF="http://www.emucities,com.au/member.canaldead" TARGET=_blank>www.emucities,com.au/member.canaldead</A> en binnenkort op een 2de site.<BR>Adres volgd!!
Joh@n Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Ik neem aan dat die foutje in de URL express zijn <P>Maar hij bestaat nog steeds... Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Inderdaad kom er net vandaan.En kan gewoon downloaden, dus de site werkt nog steeds.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Kan de pagina niet vinden!<BR>Kan de pagina niet vinden!<BR>Geen enkele URL blijkt te werken van "Canaldead".<BR>Het lijkt wel allemaal bluf?
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 ik zoek en zoek en zoek<BR>maar geen pagina te vinden<P>
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Volgens mij ligt hij er weer uit , ik kan er ook niet meer binnenkomen.Kan pagina niet vinden.Wie weet meer??
Aanbevolen berichten