YUGI Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 hier komt de oplossing denk ik.als je de oslink aan de onder kant aan wil sluiten dan moet je volgens mij een print baan door krassen.pin 4 moet op de print door gesneden worden van de aarde.en aan de bovenkant moet je pin 4 en 5 met elkaar verbinden doormiddel van een jumper.staat op het papier die ik erbij heb gekregen.heb zelf 3 oslinks werken allemaal prima.
Satlux Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik heb de Oslink (grote uitvoering) werken op Xp Home edition. Ik gebruik wel software Oslink 1.2A. Dankzij dit board werkende. Printer kabel checken. Bios wijzigen ecp/epp Soms heb ik nog dat ik 2 keer alles moet opstarten, maar daarna werkt hij goed. Succes, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik heb vandaag de interface omgewisseld en hiermee is het probleem dus ook opgelost. De nieuwe interface werkte meteen. Nogmaals bedankt voor alle reacties.
NEO_X Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 rare manier van oslink werkend krijgen harko zo een ding moet meteen werken betaal je tenslotte ook genoeg voor het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen