Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij de mk01 van 00 19 sturen??<BR>van_keulen3@zonnet.nl

Geplaatst:

Het komt misschien een beetje cru over maar als je op deze manier om een MK01 gaat vragen is de kans dat er eentje krijgt zeer gering. Waarom ?? <BR>De meesten die over zo'n setje beschikken zullen zeker deze niet weggeven omdat de kans dat deze public wordt groter wordt.<P>De doelstelling van van dit board is om iedereen te helpen met deze hobby, en niet als een vrijschakelservice te fungeren, dit betekent dat je zelf zeer veel moet doen om deze materie te begrijpen.<P><Niet persoonlijk> <BR>De laatste tijd zie ik zeer veel topics, postings en replys ( smeekbeden) om MK01'S,PPUA'S en keys, het komt bij mij over dat de tendens is dat velen het niet eens meer om de hobby gaat maar meer om het "gratis" kijken. Een beetje rondkijken is soms al te moeilijk. <P>Nogmaals: Dit is niet persoonlijk.<P>JD wink.gif" border="0

Geplaatst:

jajaja ik snap je wel.<BR>ik ben ook niet te lui om te zoeken maar heb vernomen dat er ook mensen van c+ op dit board aanwezig zijn.<BR>maarja je weet maar nooit?<BR>stel je voor dat ik hem krijg voor 00 19<BR>dan lach ik mij dood<BR>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Geplaatst:

Zolang er maar nieuwe c/d/e keys gepost blijven worden, want ik heb eens rondgekeken maar ALLE au files gebruiken dezelfde 01 key...<P>Mocht toch iemand zijn/haar 01 key willen delen, ben ik zeer geinteresseerd

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.