Gast Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 Ik heb een nokia 8210 van mijn zoon alleen hij weet zijn beveiligings code van de gsm niet meer wie kan mij helpen ??????????????????? Code:
jakwk Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 Standaard staat de beveiligingscode (= niet de pincode van de simkaart) bij vele types van Nokia op "12345". De beveiligingscode is met Logomanager bij het onderdeel GSM-info uit te lezen (security code).
Gast Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 De oude code heeft hij vervangen door een nieuwe. Waar vind ik deze logomanager en hoe moet ik te werk gaan , ik ben een leek op dit gebied
bladerunner Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Logomanager voor de Nokia is op veel plaatsen te downloaden als je ff zoekt via google vindt je wel een paar adressen. Het probleem is dat je ook een datakabel nodig hebt. Als je in de buurt woont, wil ik de 8210 wel uitlezen, geen probleem. Ander moet je toch ook een datakabel kopen of lenen. suc6
Gast Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 bedankt voor de info helaas woon ik in den bosch dus een beetje te ver dus ga ik het zelf proberen
Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 nokia tool 34 werkt nog veel makkelijker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen