Richard Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 Ik lees in andere forums dat men Free XTV kan zien. Mij lukt dat niet: ik gebruik ProgDVB 4.23 + Yankse 1.07 + Hauppauge DVB-S (driver 2.15a). En natuurlijk een recente Softcam.key. Kan het bij deze combinatie? Bij 'JA' weet ik dat ik verder moet zoeken, geen 'JA' houdt in dat ik er (voorlopig) geen moeite meer in hoef te steken. Groeten, Richard Binnenkort weer een schotel.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2003 Geplaatst: 19 augustus 2003 ik zag laatst dat ze daar een speciale ci module voor hebben voor 109 eurie ik zal kijken of ik een foto kan laten zien
zontomaatje Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 ik heb Free XTV een paar weken kunnen kijken via progdvb en Yankse 1.07 draai wel met een skystar2 kaart.maar heb laaste weken geen beeld ,wel kan ik af en toe geluid horen. heb al een andere camkey geprobeert maar hielp niet warscheinlijk over gegaan naar een ander codering.
PaulCl Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Men heeft een tijdje Yankse voorzien van het decodeeralgoritme/sleutels maar ik vermoed dat ze ermee gestopt zijn daar er dagelijks wijziging nodig was. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen