woogy Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 even gezocht in de geplaatste berichten op "afspelen" maar niet echt iets relevant gevonden, vandaar mijn vraag. als ik naar de films op de hd ga via mijn netwerk is het pad het volgende http://192.168.123.180/?path=2:47:1:0:0:0:0:0:0:0:/hdd/movie/ ik krijg dan een webinterface met een hyperlink naar de files *.ts bestanden ik heb de Elecard MPEG2 Video Decoder Package release 2.0 geïnstalleerd moet ik die bestanden downloaden op mijn computer vooraleer ik die kan afspelen welke speler kan ik daarvoor gebruiken ? met Power DVD player kan ik niet browsen naar de hd van de dreambox... als ik de bestanden naar de computer moet downloaden is dit vervelend omdat het altijd zeer grote bestanden zijn (meer dan 3GB) THX woogy
hels Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Volgens mij moet je de bestanden van 1Gb moet samenvoegen en daarna de .ts moet converteren naar een mpeg formaat. Pas daarna kun je ze op de PC afspelen. Zo doe ik het in ieder geval en deze procedure werkt goed. Mocht er een andere methode zijn, analoog aan wat jij beschrijft, dan houd ik me aanbevolen voor nadere informatie ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Romeo_ Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Citaat: ....met Power DVD player kan ik niet browsen naar de hd van de dreambox... Als je samba aktiveert kan je de dreambox harddisk als driveletter benaderen. (zoek met : smb of samba) The Source is Out There....
woogy Geplaatst: 20 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2003 oplossing gevonden ! http://dreambox.sjerom.com/NL/html/vrage...jn PC bekijken? op alles is een antwoord te vinden thx woogy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen