Gast Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 @Ronaldd [ -x /hdd/root/startup.sh ] && { # Put the programs you want to run in /hdd/root/startup.sh # These will be started when enigma is running for 30 seconds. # Within these 30 seconds the network should be running. ( sleep 30; /hdd/root/startup.sh ) & Na het opstarten is startup.sh schijnbaar niet gestart, doe ik handmatig in telnet is het ok. Waar gaat het fout ? gr.
Romeo_ Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 wat staat er in je startup.sh ? je kan debuggen door een regel op te nemen als bijv : touch /var/tmp/stap1 ergens anders weer : touch /var/tmp/stap2 achteraf kan je kijken of je in de /var/tmp de files stap1, stap2.. stapn ziet. The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 @Romeo_ Dit staat in mij startup hostname box2 export LD_LIBRARY_PATH=/hdd/opt/local/lib:$LD_LIBRARY_PATH echo start nfs /hdd/opt/nfs/nfs.sh start echo mount nfs disks /hdd/root/nfsmount.sh & gr.
Romeo_ Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 ten overvloede... echo zal je niet zien.. debug met touch anders vlaggetjes staan goed ? (755 is al genoeg) The Source is Out There....
Ronaldd Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Poster, even ter info. je kan het LD_LIBRARY_PATH beter niet extenden met /hdd/opt/local/lib. Deze software van mijn site heeft dit niet nodig. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Sorry Ronald maar hoe komt het PATH er dan uit te zien, niet dat ik weer van alles overhoop haal ;-) gr.
Ronaldd Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Je hoeft het LD_LIBRARY_PATH helemaal niet te zetten. Dat stuk kan je dus weglaten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
XC90 Geplaatst: 20 augustus 2003 Geplaatst: 20 augustus 2003 Beste(!) Ronald, zoals ik [color:"red"] hier[/color] ook al gepost heb is het schijnbaar echt noodzakelijk om de local libs te hebben bij het gebruik van de nfs server. Grtz, XC90
Ronaldd Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Dat klopt, je moet de local libs wil instaleren, je hoeft alleen het LD_LIBRARY_PATH niet te zetten. De nfs executables kunnen de libs zonder LD_LIBRARY_PATH vinden. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen