Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand met welk programma ik de<BR>01-KEY kan uitlezen van een ORIGINELE kaart??<P>alvast bedankt,

Geplaatst:

flauwekul, imagica, voor zover de 01 key op de originele kaart staat (hij moet het wel doen!) staat hij zowiezo encrypted op de kaart, bovendien mag je me eens voordoen hoe je met icprog een originele kaart uitleest, verras me!<P>Om kort te gaan zul je moeten gaan loggen: de communicatie tussen je kaart en je ontvanger 'aftappen'. Alleen de kans dat je je eigen 01 tegen komt is klein, omdat die nagenoeg nooit ververst wordt. Je moet dan bellen met je provider en vragen of ze je kaart willen resetten en dan komt éénkeer voorbij.. heb je hem, dan heb je mazzel, heb je hem niet kun je het nog eens proberen en hopen dat ze bij je provider zitten te slapen en niet door hebben dat je de boel zit te flessen...

Geplaatst:

Je hoeft niet te loggen!, er staat op dit board een procedure welke de mk01 tevoorschijn zal toveren. Het is echter geen makkelijke procedure, maar ja we zijn hier voor de hobby toch?.<P>proggoff 1.3nl<BR>sce<BR>cocdec<BR>secamsc<P>met bovenstaande priogjes moet het lukken suc6.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.