Ga naar inhoud


Nextwave coaxiaal digitaal werkt niet!!!!!!!!!!!


Gast shimai

Aanbevolen berichten

Hallo, iemand ervaring metd e coaxiale digitale uitgang op de nextwave suc2500c, die werkt bij mij nml. niet met de Humax via de optische digitale uitgang gewoon 5.1 maar met de Nextwave nada niks!!!!!!!!

Wie heeft er getest en wie weet raad???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan niet geloven dat ik de enigste ben met dit probleeem, beetje vreemd vind ik dat je alles tiptop in orde wilt hebben en dan gebruik je de optimale geluidskwaliteiten van je ontvanger niet,..............of ben ik de enigste met een freak geluidsinstallatie waar zo'n uitgang dus wel degelijk vel toevoegt.!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag alleen wel hopen dat je niet OOK nog de boel met tulpstekkertjes hebt aangesloten waardoor bij veel merken het digitale gedeelte niet gaat werken.

Dus OF tulp r/l OF alleen 1 digitale aansluiting gebruiken. (coax of glasf).

 

Misschien is dat de truuk ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik hier dus voor alles redelijke topkabels, o.a. silverwire kabels voor mijn speakers (kosten een klein vermogen maar dan heb je wat) en coaxiaal digitale kabel met gouden stekers van een eurotje of 80,- voor de coaxiale digitale aansluiting naar de receiver, ik zeg toch freak installatie en nee met tulpstekkers is bij mij nada niks mee aangesloten dus zeker niet dubbelop.

ps. voor de voeding gebruik ik overigens 2 aparte gefilterde 220V groepen 1 analoog en 1 digitaal die verder dus weer doorgemeten zijn en gemarkeerd zodat de zwerfstromen van het lichtnet naar app. zo laag mogelijk zijn.!!!!!!!!!!!

Dit is dus allemaal ok nu de Nextwave nog!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...