Ga naar inhoud

DVB gekraakt, kletspraat?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schijnt dat als je een BELGISCHE cam gebruikt je VIERKANT beeld krijgt...<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ne Prutsi, IMHO weten ook de hackers niets. (ik hoor da trouwens niet bij)<BR>Bij de DVB-Hack (als die bestaat) moet het common scrambling algo gekraakt worden.<BR>In principe kan je alles kraken, maar met de middelen, die hier ter discussie staan is het IMHO niet mogelijk. Wel zou het kunnen kloppen, dat slordigheiden bij de implementatie<BR>tot een kortstondig succes kunnen leiden.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Teebee!<P>Grapjas, als dit echt werkt en public wordt wie heeft dan nog een BB nodig om over z'n kaartproblemen te kletsen? <P>Mijn kaartje is allang overbodig sinds voyager, emu... wink.gif Dat aandenken aan Multichoice ligt in de kast...<BR>(maar ik hou em voor de zekerheid toch maar wel)<BR>

Geplaatst:

Heee mannenbroeders,<BR>eerst zien, dan geloven.<BR>je leest er wel eea over, maar tot nu toe,<BR>(bij mijn weten) is er nog niemand (behalve<BR>de hackers) die weet hoe, en wat er nu <BR>eigenlijk waarheid is !<BR>en wat misschien belangrijker is, niet veel<BR>mensen weten hoe deze hack eigenlijk werkt.<BR>hiermee bedoel ik te zeggen, de i, en s <BR>kaartjes hebben voor een aantal bekende<BR>personen weinig, of geen geheimen meer, maar<BR>deze dvb datastroomhack ?? weet iemand<BR>van jullie hoe het werkt ?? ikke niet.<BR>als iemand helderheid in de duisternis<BR>kan brengen, GRAAG !<BR>ben benieuwd.<BR>*****..<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

En voor de mensen die niet in de buurt van Antwerpen wonen of die niet in de gelegenheid zijn om op korte termijn eens die kant op te gaan :<P><B>Staat er iets op het internet hierover ?? Bestelsite's e.d. ??</B><P> laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Geplaatst:

volgens mij helemaal nog niets !<BR>behalve dan op de site van mastercrd.<BR>als de prijs niet onbehoorlijk hoog is<BR>zou'k ook wel eens een poging willen<BR>wagen zo'n blikje te "opereren".<BR>het moet toch niet al te ingewikkeld zijn<BR>om een eprom te lezen, de enige truuk<BR>die ik kan verzinnen om dit onmogelijk<BR>te maken is het opblazen van<BR>een of meer pinnen van de databus.<BR>dan word't dus wel moeilijk.<BR>afwachten dus.<BR>als iemand iets weet, spui het gerust<BR>hier, hou me aanbevolen.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Zou dit ook bij een D-Box werken? Eigenlijk bedoel ik: is die (afgezien van de kast) 100% identiek aan een 9500?<P>Grtz<BR>LDP

• 4 weken later...
Geplaatst:

IK BEN OP ZOEK NAAR NAGRA,EN VIACCES KAART<BR>KUN JIJ MIJ HIER AAN HELPEN?<BR>IK HEB EEN HUMAX F1 VA CI<P>ARIZONA2@FREEMAIL.NL<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Arizona volgens mij ben je een beetje OFF TOPIC wink.gif<P>Menno<p>[This message has been edited by Menno (edited 25 June 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.