Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Ik ontvang met m'n strong srt8000 een pakket dat "blue channel" heet. Het is gecodeerd, maar ik heb geen idee welke provider hier aan te pas komt. Iemand die weet welke keys ofzo ik hiervoor nodig heb ?<P>Thanx,
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 De Blue kanalen zijn onderdeel van het Pr*m**r*-w*rld pakket.<BR>De kanalen zijn gecodeerd in een Irdeto-variant, en dus niet te ontvangen met een Strong SRT8000 ontvanger, daar deze uitsluitend een Seca-doos is.<BR>Ontvangst is mogelijk met een Nokia mediamaster (voorzien van Overflow-software), of een gepatche irdeto-Cam.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Helemaal duidelijk, bedankt.<P>Die slimmeriken laten namelijk wel hun infokanaal zien, want dat is natuurlijk niet gecodeerd, en dus ook voor mij zichtbaar.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Valt er voor een seca bak niet genoeg te zien dan na 12 uur !!!
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Nou ik vind het wel g**l hoor, al dat gesteun en gekreun in het duits... zo veel spannender dan in het spaans of frans!
Aanbevolen berichten